Centar za pružanje usluga u zajednici Grada Šibenika osigurat će egzitencijalne potrebe za korisnike i to dostavu namirnica namirnica ako ih, i kad ima u trgovinama, dostavu lijekova, dostavu gotovog obroka, nakon usmenog kontakta ispred ulaznih vrata, osim onih korisnika koji nisu u mogućnosti doći do vrata, primjerice, ako su nepokretni, polupokretni ili nisu funkcionalno u mogućnosti otvoriti posude s hranom njima će potrepštine biti dostavljene u kuću.
Čišćenje stana/prostora gdje korisnik boravi se, privremeno odgađa, osim kod, utvrđeno, pojedinih korisnika koji nemaju nikoga, ali u smanjenom opsegu.
Svi radnici, od ravnateljice, voditeljice organizacije pružanja usluga pomoći u kući, voditeljice organiziranih dnevnih aktivnosti, gerontodomaćica i vozača, će od 23. ožujka raditi za korisnike i s korisnicima prema, utvrđenom rasporedu, koji će biti podložan promjeni u odnosu na, vrstu, broj i opseg potreba i socijalnih usluga kod korisnika, na terenu i u prostoru ustanove.
Rad će biti organiziran u obliku direktnog odlaska kod korisnika točno određenih radnika, dok će ostali biti kod kuće na raspolaganju. U prostoru ustanove će se određeni radnici smjenjivati i osigurati stalnu dostupnosti korisnicima na brojeve telefona 022333332 i 0998862007.