Tko koga treba ili ne!?

Bez konkurencije mo’š kako o’š: Jadrijsko ljeto bez pekarnice i trgovine



Foto: Jadrija u slikama/Facebook

Sve veći broj vikendaša, kupača i turista na Jadriji su ostavljeni bez sezonske trgovine, a da ne govorimo kako stalni stanovnici izvan sezone i nemaju trgovinu.

Gradska četvrt koja je rastuća apartmanska destinacija za goste koji dolaze u Hrvatsku automobilom, a upravo takve najviše očekujemo u ovoj krnjoj sezoni, nema još ni kante za otpatke duž plaže.

Kvaliteta usluge i/ili zdrava konkurencija jedini je pokretač svega. Ovog drugog na Jadriji nedostaje, pa jedini pekar još ne otvara ni jedan od dva kioska s kruhom i pekarskim proizvodima, a Studenac –  trgovački lanac koji jedini ima market na Jadriji, kalkulira s otvaranjem trgovine, koju je još u veljači ‘rebrendirao’ u ‘Lito market’. Ljeto je tu, ali market je zatvoren.

– Redovito pratimo dolaske turista te ćemo, u skladu s potrebama lokalne zajednice, trgovinu otvoriti u prvoj polovici srpnja – kratko su nam odgovorili iz agencije za odnose s javnošću koja radi za Studenac.

Nije poznato kako je to sada ‘u skladu s potrebama lokalne zajednice’ trgovina zatvorena, a stanovnici i gosti Jadrije prisiljeni u nabavku ići autom ili brodom do najbližeg centra. Trebaju li nam uopće trgovci koji kalkuliraju i otvaraju samo onda kada očekuju špicu zarade? Možda im tada poručimo da nisu bitni?!

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.