Sve veći broj vikendaša, kupača i turista na Jadriji su ostavljeni bez sezonske trgovine, a da ne govorimo kako stalni stanovnici izvan sezone i nemaju trgovinu.
Gradska četvrt koja je rastuća apartmanska destinacija za goste koji dolaze u Hrvatsku automobilom, a upravo takve najviše očekujemo u ovoj krnjoj sezoni, nema još ni kante za otpatke duž plaže.
Kvaliteta usluge i/ili zdrava konkurencija jedini je pokretač svega. Ovog drugog na Jadriji nedostaje, pa jedini pekar još ne otvara ni jedan od dva kioska s kruhom i pekarskim proizvodima, a Studenac – trgovački lanac koji jedini ima market na Jadriji, kalkulira s otvaranjem trgovine, koju je još u veljači ‘rebrendirao’ u ‘Lito market’. Ljeto je tu, ali market je zatvoren.
– Redovito pratimo dolaske turista te ćemo, u skladu s potrebama lokalne zajednice, trgovinu otvoriti u prvoj polovici srpnja – kratko su nam odgovorili iz agencije za odnose s javnošću koja radi za Studenac.
Nije poznato kako je to sada ‘u skladu s potrebama lokalne zajednice’ trgovina zatvorena, a stanovnici i gosti Jadrije prisiljeni u nabavku ići autom ili brodom do najbližeg centra. Trebaju li nam uopće trgovci koji kalkuliraju i otvaraju samo onda kada očekuju špicu zarade? Možda im tada poručimo da nisu bitni?!