Jedna od četiri komponente velikog projekta

Znate li da ispod Poljane imamo Podzemni logistički centar? U petak će biti predstavljen javnosti

Izgradnja podzemnog logističkog centra i preuređenje glavnog gradskog trga Poljana tek je jedna od četiri komponente u projektu ‘Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu’. O tom projektu teškom 99,3 milijuna kuna, na konferenciji za medije sazvanoj za petak na -1 etaži Podzemnog logističkog centra Poljana govorit će gradonačelnik Šibenika Željko Burić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Josip Bilaver,  zamjenik gradonačelnika Danijel Mileta, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Petar Mišura te direktor Gradskog parkinga Goran Bulat.

U pozivu za medije piše kako će nakon predstavljanja projekta biti organiziran vođeni obilazak predstavnika medija kroz logistički centar, podzemnu garažu i preuređenu Poljanu. Ukupna vrijednost projekta iznosi 99,3 milijuna kuna od čega Europska unija iz operativnog programa Konkurentnost i kohezija sufinancira 73,8 milijuna kuna.

Projekt predviđa nabavu 11 novih niskopodnih autobusa, uređenje 17 autobusnih stajališta, izradu aplikacije za praćenje stanja parkinga i korištenje usluga javnog gradskog prijevoza. Jedna od komponenti projekta je, piše u priopćenju, ‘i izrada opsežne, sveobuhvatne studije o cjelovitoj organizaciji i integraciji različitih oblika javnog gradskog prijevoza u jedinstveni sustav koji će zadovoljiti potrebe stanovnika Šibenika i sve brojnijih turista’.

Kontaktirali smo direktora Gradskog parkinga Gorana Bulata da nam objasni što je točno Podzemni logistički centar. U teoriji, objašnjava Bulat, u Podzemnom logističkim centru nalazi se centar za upravljanje mobilnošću, četiri punionice za električna vozila, prostor za opskrbu stare gradske jezgre odnosno mjesto za pretovar robe iz dostavnih vozila na električno dostavno vozilo za opskrbu gospodarskih subjekata i stanovnika povijesne jezgre te 256 parkirnih mjesta. Laičkim rječnikom rečeno – podzemna garaža sa sadržajima koji priliče 21. stoljeću.

– U praksi je to sastavni dio cjelokupnog projekta, a koji se tretira kao logistički centar. Nositelj projekta je Gradski parking, a Grad Šibenik je partner na projektu. Sredstva za projekt su ugovorena. Mi smo pri kraju završetka jedne od četiri komponente, a logistički centar, osim informacijskih sadržaja, za cilj ima i revitalizaciju stare gradske jezgre i otoka, zbog čega će stanovnici povijesne jezgre grada od 22 sata navečer do 7 ujutro moći besplatno parkirati u podzemnoj garaži, a otočani će za 30 kuna godišnje imati pravo na po jedan sat besplatnog parkiranja svaki dan – govori Bulat.

Da zaključimo, podzemni logistički centar, osim što sadrži parkirna mjesta i punionice za električna vozila, zapravo će ‘progutati’ sve one radnje, odnosno pretovare iz kamiona i dostave po staroj jezgri, koje su se ranije događale na samoj Poljani.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.