Do ljetnog izdanja Projecta Vojarne ostalo još svega tri dana kada će u petak na pozornicu Dave Clarke, a u subotu Monika Kruse. Uoči samog događaja popričali smo s jednim organizatora, Edinom Cipurkovićem aka Edy C, o počecima, očekivanjima i planovima za budućnost.
– Ideja o takvom projektu rodila se davne 1998. godine kad sam posjetio svoj prvi party u tad legendarnom klubu F1, a gost je bio ni manje ni više nego Carl Cox, i jednostavno to je bilo to bez ikakvog razmišljanja. I evo, ta ljubav traje i danas i nakon 20 godina i na stotine organiziranih partija, a ideja točno za ovakav projekt je došla na zatvaranju Terraneo festivala kad sam na istom mjestu s mojim kolegom Zorrom zatvarao taj kultni festival! Rekao sam ako ikad budem radio nešto veliko to će biti ovdje, sve ostalo je povijest, i naravno tu ne smijemo zaboraviti i još jednu važnu situaciju, a to je moje poznanstvo sa Stjepanom Petrovićem što je sve skupa rezultiralo ovim što imamo danas – priča nam Edin o počecima projekta.
Edy C naglašava kako je cilj uvijek isti to jest biti zadovoljan onim što radite i neprestano raditi na sebi kako bi ljudima ponudili nešto domaće, a dobro.
– Mi definitivno idemo u smjeru da od Vojarne napravimo brend koji će biti prepoznat od najvećih u ovom poslu i da preraste u jedan ozbiljni festival na tragu Terranea, da bude puno raznolikosti (više dana, više stageova, različitih žanrova…) i za sad ide sve po planu – pojašnjava Edin buduće planove.
Motivaciju, kako kaže, pronalaze u ljudima koji odlaze sretni s partyja, a i motiviraju jedni druge predanim radom i željom da svake godine Project bude što bolji i uspješniji te im ne manjka podrške ni preko granica Lijepe naše.
– Iskoristio ovu priliku i posebno zahvalio cijelom timu Projekt Vojarne na vrhunski odrađenom poslu sve ovo vrijeme, koliku podršku dobivamo sve ovo vrijeme pa čak i preko granica države, a bukirati danas umjetnike kao što su Boris Brejcha, Dave Clarke, Monika Kruse, Silicone Soul, Gary Beck … dovoljno govori koliko nas sve najbolje agencije na svijetu shvaćaju ozbiljno. Nemojmo zaboraviti da smo prošle godine okupili skoro 3000 ljudi iz cijele regije i šire, a o tom partiju se i danas priča! Kako izgleda organizacija? Pa malo bi vam bilo na stotine sati pisanja koliko sve skupa iziskuje posla, nervoze, napetosti, neprospavanih noći, bezbroj sati na internetu, kontakti s milijun ljudi, nervoze, stresa, napetosti… ali kad se ide srcem onda vam nema premca – pokušao je Cipurković dočarati organizaciju.
Od ovogodišnjeg izdanja se očekuje da bude još bolje od lanjskog, a da bi moglo biti tako sugerira i prodaja karata.
– Prema uvidu u dosadašnje stanje prodanih ulaznica očekujemo još veći spektakl nego prošle godine i to dva dana! Imamo dosta više prodanih ulaznica nego prošle godine četiri dana prije partija. Mislim da smo kompletnu zabavu skrojili prema našim ljudima tako da smo dosta dugo imali ulaznice i po 50 kuna za oba dana, cijene svih pića će biti 20 kuna tako da smo napravili sve moguće da se ljudi osjećaju dobro i da se opet svi vrhunski zabavimo i jedva čekamo iduću organizaciju – zaključuje Edin.