Ivica Ledenko kandidat za župana koalcije Mosta i Domovinskog pokreta uz potporu Nezavisne liste Loza Šibensko-kninske županije na šibenskoj Poljani predstavio je svoj program pod nazivom ‘Županija izvrsnosti’ kojim žele ukazati na mogućnost brendiranja Županije kroz cjelogodišnji, a ne samo sezonski turizam.
– Brendiranje županije, odnosno brend destinacije je jako važna tema. Imamo dva nacionalna parka, dva parka prirode, najviši vrh Hrvatske se nalazi u našoj županiji. Želimo da naša destinacija ima cjelogodišnji, a ne samo sezonski turizam. Proizvodi koji su također proizvedeni na ovom prostoru moraju dobiti dodatnu vrijednost. Ključni brend naše županije je Krka, ona povezuje naše Jadransko more s najvišim vrhom, prolazi kroz čitav niz naših naselja, povijesnih lokaliteta, cijele civilizacije su bile na rijeci Krki. Smatramo da područje na koje dođe preko milijun posjetitelja zavrjeđuje pažnju i na tom brendu trebamo raditi – rekao je Ledenko.
Na predstavljanju programa sudjelovao je Petar Gardijan, marketinški stručnjak koji je napisao čitav niz radova, za kojeg je Ledenko kazao da je najkompetentniji da kaže nešto više o Krki kao brendu.
– Izvrsnost je koncept uspjeha. Važna je izvrsnost proizvoda, usluga, turističke ponude. U turizmu to podrazumijeva da imamo izvrsnu prirodu, materijalnu kulturu, duhovnu kulturu, ugostiteljstvo i trgovinu i gostoprimstvo. Gost kada dođe kod nas da je sretan, a kada odlazi da mu je žao.