Hrvoje Zekanović, kandidat za gradonačelnika Šibenika Hrvatskih suverenista u koaliciji s HKS-om, Hrastom i Neovisni za Hrvatsku predstavio je danas na konferenciji za medije svoj program pod nazivom ‘Zekinih sedam’. U svom programu obećao je da će se najviše posvetiti poduzetnicima, socijalno ugroženima, ulaganju u turističku infrastrukturu, financiranje i izgradnju sportske infrastrukture, demografsku obnova, promet i komunalnu infrastruktura i na kraju ulaganje u prirodu i kulturu.
– Pripremili smo svoj izborni program, a osnovne programske smjernice proizlaze u sedam osnovnih točaka. Smatramo da grad Šibenik i šibensko-kninska županija ne stimulira šibenske poduzetnike na dovoljan način, potrebna im je veća financijska pomoć, pogotovo u kontekstu korona krize. Po pitanju socijalno ugroženih, umirovljenici, nezaposleni, blokirani, ovo je golema skupina o kojoj se rijetko govori u našoj županiji, a radi se o gotovo 30 tisuća ljudi koji spadaju u kategoriju blokiranih, tisućama nezaposlenih i deset tisuća umirovljenika koji jedva sastavljaju kraj s krajem. Socijalna kartica bit će jedan instrument koji će omogućavati ovim skupinama da lakše preživljavaju.
U svom programu dotaknut će se i u ulaganje u turističku infrastrukturu gdje će prezentirati svoj projekt koji je već bio okosnica njihove prošle kampanje, a to je izgradnja žičara do šibenskih tvrđava. Također, naveo je da grad Šibenik ima skromnu sportsku infrastrukturu, a njihov program se odnosi na izgradnju sportskih objekata i transparentno financiranje sporta. Bavit će se i pitanjem djece, mladih i obitelji.
– Djeca, mladi i obitelji temelj su budućnosti grada Šibenika. Lokalna i regionalna samouprava mora iznaći znatno veća sredstva da im se omogući bolja budućnost i da ih se stimulira na adekvatan način.
Program će se temeljiti i na poboljšanju prometa i komunalne infrastrukture, a Zekanović je kazao da je iznimno važno da grad bude po mjeri svih građana. Na kraju je zaključio da naša priroda i kultura je naše najveće blago i da kulturna i prirodna baština je jedan od glavnih brendova koji nažalost nije brendiran.