Grad Šibenik svim obveznicima plaćanja komunalne naknade izdao je nova rješenja u skladu sa Zakonom o komunalnom gospodarstvu te poziva sve obveznike plaćanja komunalne naknade, a koji su zaprimili rješenje o utvrđivanju obveze plaćanja komunalne naknade, da podatke usklade sa stvarnim stanjem.
– Ukoliko podaci odgovaraju stvarnom stanju, obveznici plaćanja komunalne naknade nisu dužni prijavljivati promjene i prema njima će nastupiti daljnja naplata putem redovitih računa komunalne naknade – poručuju iz gradske uprave.
Sukladno odredbi Zakona o komunalnim djelatnostima obveznik plaćanja komunalne naknade dužan je u roku od 15 dana od dana nastanka obveze plaćanja komunalne naknade, promjene osobe obveznika ili promjene drugih podataka bitnih za utvrđivanje obveze plaćanja komunalne naknade prijaviti upravnom tijelu nastanak te obveze odnosno promjenu tih podataka.
– Ovim putem obavještavaju se svi obveznici da prijave eventualne promjene. Prijava se može izvršiti poštom na adresu Trg palih branitelja Domovinskog rata br.1, Upravni odjel za komunalne djelatnosti, 22 000 Šibenik ili na mail adresu: diana.ninic@sibenik.hr ili telefonskim putem na broj: 022 431/048 ili putem postavljenih web obrazaca na stranicama grada. Napominjemo kako izdana Rješenja služe kao službene isprave putem kojih se ne obavlja naplata već po dobivenim uplatnicama – napominju iz Grada Šibenika.