Više

    Predstavljamo glasnogovornicu kluba sa Baldekina

    Sanja Raičković najveći je krivac za vidljivost Šibenke na društvenim mrežama: ‘Ključna je emocija’

     

    Dolaskom nove uprave u Šibenku velika se pažnja počela ulagati u dodatnom približavanju kluba navijačima, ali i svim ostalim zaljubljenicima u košarku. Brojne su pohvale na rad PR službe, na izgled klupskih društvenih mreža i općenito na marketing, u čemu posebno mjesto zauzima otvaranje fan-shopa na Baldekinu (ali i na webu), a što se pokazalo punim pogotkom. Pa tko stoji iza toga, iz te ‘vidljivosti’ narančastih na društvenim mrežama? Riječ je o Sanji Raičković, glasnogovornici Šibenke zadužene među ostalim i za vođenje društvenih mreža i klupske stranice. Iako se tim poslom (za nju to zapravo nije posao, nego gušt) službeno bavi godinu dana, ‘neslužbeno’ je u njemu pet, pa i više godine.

    – Istina, i prije sam to radila, ih hobija sam otvorila Instagram jer na Baldekin dolazim od kad znam za sebe, dvorana mi je praktički u dvorištu, tako da je sve krenulo iz ljubavi prema Šibenki, prema košarci. Prvi susret s društvenim mrežama bio mi je na Radio Šibeniku, gdje smo otvorili Facebook profil i to me zainteresiralo. Vidjela sam da mi leže takve stvari, da se volim povezati s ljudima na taj način, objavama, lajkovima, komentarima – priča nam Sanja, koja i dalje radi na Radio Šibeniku. Jedno je vrijeme radila i na Šibenskom portalu, a s gore potpisanim usko je surađivala na  popularnom sportskom podcastu ‘Šibenik u sridu’. Koliko joj je to novinarsko iskustvo pomoglo u ovom klupskom angažmanu?

    – Svakako da mi je dobro došlo, prije svega u sastavljanju tekstova za društvene mreže i klupsku stranicu i nadam se da mi dobro ide – kaže Sanja.

    Sudeći po reakcijama, ide joj odlično. Pa u čemu je tajna

    – I do mene su stigle pohvale, što je sjajno prije svega za klub, jer znači da smo smo ga uspjeli dodatno približiti ljudima. Tajna?  Prije svega emocija, dakle najviše ‘pale’ emotivne objave, koje najlakše dopru do ljudi, navijača. Pa tako mi osim stvari usko veznih uz klub i aktualnu momčad stavljamo i objave vezena uz Dražena, uspjehe hrvatskih sportaša, Funcute. –

    Kako smo kazali, otvaranje klupskog fan shopa lani u devetom mjesecu pokazao se kao odličan potez. Potvrđuje to i Sanja.

    – Vidjelo se to već na njegovom svečanom otvaranju, na kojem je vladala prava obiteljska atmosfera. Od otvaranja stalno se nešto naručuje, i preko web shopa, ljudi su oduševljeni. Sada u ponudi imamo i dresove od Dražena, kupuju se majice, suveniri, trenerke. Vidjelo se da je to falilo ovom gradu. Jako dobro je prošla i akcija koju smo imali za oboljele od raka u našoj županiji, u koju su se ljudi uključili, donirali, a u zamjenu dobili potpisane dresove igrača. Puno je pozitivnih reakcija, tim više što je ovo prvi fan shop u gradu. –

    Šibenka će u novoj sezoni igrati u dresovima koji su replika onih iz šampionske 1983. Reakcije na njih, kaže Sanja, sjajne su.

    – Mislim da će već ovaj tjedan u prodaju, ljudi stalno pitaju za njih i jedva su ih dočekali. Znamo što ovom gradu znači ta 83., Draženova četvorka, tako da nas to ogromno zanimanje nije iznenadilo, to je ta emocija o kojoj pričam – veli Sanja.

    Njezin posao uključuje i rad s novinarima, kojima se (govorimo to iz vlastitog iskustva), nije ponekad lako prilagoditi se na nova pravila igre. ‘Tlače’ li je previše?

    – Ma ne, uopće mi ne pada teško taj glasnogovornički dio posla. Volim pričati s njima, biti im na raspolaganju, biti im te veza s igračima i stožerom. Očito što ima više posla to mi je bolje, više guštam. –

    A kakav odnos ima s igračima?

    – Odličan, moram reći da slušaju, ha-ha. Momci su sjajni, uvijek izlaze u susret, imamo baš zdravi odnos jer su i oni svjesni da su mediji, uz društvene mreže, zapravo veza s navijačima . –

    Je li koji put ušla u svlačionicu, u nezgodnom trenutku?

    – Ha-ha, jesam ali u tuđu!. Izbjegavam ulaziti u svlačionicu, ako trebam nekog nakon utakmice pitam pomoćnog trenera ili nekog iz kluba. –

    A tko je najveći showman u Šibenkinoj svlačionici?

    – Pleadin! Bio je i Jambrovič kojem želimo sreću u novom klubu. I Klarin je dobar zabavljač.

    Šibenka je i u novoj sezoni posegnula za pojačanjem iz Amerike. Kako se oni snalaze u klubu, gradu, u jednoj potpunoj drugačijoj kulturi?

    – Što se tiče ovih naših, poput recimo Howarda, kao da su ovdje godinama. Znate kako je kod nas, čim dođu odmah im damo nadimak, pa im pokažemo grad i odmah se stvori ta neka atmosfera bliskosti, nitko ih ne gleda kao tuđince. Uostalom sve su to mladi ljudi, sportaši, koji imaju slične interese, slušaju sličnu glazbu i lako im se povezati. Mislim da se  niti jedan od njih nije osjećao zakinutim, da je sa strane, vjerujem da bi to i sami potvrdili.

    Kao dobru poznavateljicu košarke pitamo je kako će narančasti proći u novoj sezoni?

    – Stvara se jako dobra ekipa i mislim da nas čeka uspješna sezona. Kao što znate ove godine igrat ćemo ABA 2 ligu, tako da nam je igranje u Alpe Adria Cupu proteklih sezona dobro došlo kada je riječ u skupljanju iskustva i jačem ritmu odigravanja utakmica. Mislim da ćemo i u prvenstvu i u tom regionalnom društvu, kao što kaže trener Milačić, biti tvrd orah svima. –

    Proživljava li emotivno utakmice, koje, usput rečeno, uvijek gleda sa ‘svog’ mjesta u prvom redu.

    – Jako emotivno, porazi mi, pogotovo oni koji se nisu trebali dogoditi, jako teško padaju, iako se to možda ne primijeti uvijek. Znam i zaplakati, ali i beštimati.. Sjedim u prvom redu tako da imam prostora i za razmahati se rukama i nogama. –

    Za kraj, možemo li očekivati još novih sadržaja na klupskim društvenim mrežama?

    – Možete. Između ostalog pokrećemo i TikTok jer se želimo još više približiti toj mlađoj generaciji. Nastavit ćemo pojačano pratiti igrače, trenera, osoblje, imamo puno ideja, tim više što klub slavi 50. rođendan. Stoga pozivam sve i ove sezone na Baldekin, da podrže momčad kao i svih proteklih godina. Trebat će nam ta navijačka podrška, uskoro će u prodaju i godišnje ulaznice, tako da se veselim ponovnom druženju na tribinama – zaključila je Sanja Raičković.

     

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Vojna vježba gađanja sa Zečeva do Žirja i...

    U razdoblju od 12. do 15. studenog 2024. sa poligona Zečevo provesti će se vojna aktivnost gađanja iz topničkog naoružanja. Sektori paljbe će se...

    Goran Stegić izvrstan na prvom GP mitingu sezone

    Odličan posao odradio je Goran Stegić, član Plivačkog kluba More, na prvom ovosezonskom Grand prix 'Jadran 2024.' održanom u Splitu, za kategorije mlađih juniora, juniora...

    Županija za sljedeće tri godine osigurala pomoćnike u...

    Kroz sljedeće tri godine, Šibensko-kninska županija osigurala je više od 1,5 milijun eura bespovratnih sredstava za financiranje 46 pomoćnika u nastavi u osnovnim i...

    Košarkašice Vodica uvjerljive na otvaranju nove sezone Prve...

    Košarkašice Vodica pobjedom su otvorile novu sezonu Prve lige skupine B. Na gostovanju kod Salone slavile su s uvjerljivih 61:42. Nakon prve četvrtine djevojke...

    NAJNOVIJE

    Vojna vježba gađanja sa Zečeva do Žirja i obuka HRM-a na poligonu Stupica Mala

    U razdoblju od 12. do 15. studenog 2024. sa poligona Zečevo provesti će se vojna aktivnost gađanja iz topničkog naoružanja. Sektori paljbe će se...

    Goran Stegić izvrstan na prvom GP mitingu sezone

    Odličan posao odradio je Goran Stegić, član Plivačkog kluba More, na prvom ovosezonskom Grand prix 'Jadran 2024.' održanom u Splitu, za kategorije mlađih juniora, juniora...

    Županija za sljedeće tri godine osigurala pomoćnike u nastavi za 46 učenika

    Kroz sljedeće tri godine, Šibensko-kninska županija osigurala je više od 1,5 milijun eura bespovratnih sredstava za financiranje 46 pomoćnika u nastavi u osnovnim i...

    Košarkašice Vodica uvjerljive na otvaranju nove sezone Prve lige

    Košarkašice Vodica pobjedom su otvorile novu sezonu Prve lige skupine B. Na gostovanju kod Salone slavile su s uvjerljivih 61:42. Nakon prve četvrtine djevojke...