" "
Više

    " "

    Ne nasjedajte: današnje korištenje hashtaga #CRO potpuno je uzaludno

     

    Spektaklu ovogodišnjeg Europskog nogometnog prvenstva navijači mogu doprinijeti i svojom aktivnošću na društvenim mrežama. Korištenjem hashtaga, odnosno ljestvi ispred kratice svoje omiljene reprezentacije korisnici društvenih mreža tako mogu obojiti Eiffelov toranj u boje svoje repke. Tako društvene mreže preplavio #CRO, međutim njegovo korištenje danas i tijekom sutrašnjeg dana nema apsolutno nikakvog smisla. Naime, u obzir se uzimaju samo hashtagovi objavljeni od 00:01 do 21:30 na dan kada reprezentacija igra utakmicu, što je u našem slučaju petak!

    Htjeli bi ste vidjeti svjetla Eiffelovog tornja u bojama svoje reprezentacije? Bez previše truda, to se može dogoditi zahvaljujući upravo vama, nogometnim navijačima aktivnim na društvenim mrežama. Dok se reprezentacije za pobjedu bore na terenu, fanovi će se korištenjem hashtaga uz kraticu svoje omiljene reprezentacije (npr. #CRO) na mrežama boriti za to da Eiffelov toranj zasvijetli upravo u bojama njihove reprezentacije.

     

    Međutim, važno je napomenuti da se zbrajaju oznake za vaš omiljeni tim korištene samo od 00:01 do 21:30 na dan kada taj tim igra neku od utakmica, stoji u službenom priopćenju Orange-a. Primjerice, ako je prva utakmica hrvatske reprezentacije u petak, u obzir se uzimaju samo hashtagovi od 00:01 do 21:30 u petak, a oni koje koristite danas ili tijekom sutrašnjeg dana nemaju apsolutno nikakvo značenje. Stoga korištenje hashtaga #CRO danas ili sutra neće pridonijeti tomu da Eiffelov toranj zasvijetli u bojama hrvatske reprezentacije, već se to može dogoditi najranije u petak, i samo ako toga dana budete dovoljno aktivni.

    Svatko u svijetu može sudjelovati i to putem Twittera, Facebooka ili Instagrama i na dan utakmice prije 21.30 sati glasati za neki od timova koji su tog dana igrali. Deset minuta nakon posljednje utakmice u danu toranj će zasvijetliti u bojama reprezentacije koja je tog dana igrala, a čiji je hashtag bio najviše korišten na društvenim mrežama. Omogućili su to službeni sponzori natjecanja EURO 2016, francuska telekomunikacijska kompanija Orange i Grad Pariz. Čitavo vrijeme, na stranicama Orangesponsorsyou.com uživo možete pratiti broj glasova za repke koje tog dana igraju.

    No to nije sve. Pomoću Twittera i Facebooka i uz pomoć hashtaga #OrangeSponsorsYou možete poslati poruku, a najbolje poruke toga će se dana emitirati na zaslonu Eiffelovog tornja.

    izvor:srednja.hr

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    FOTO Na Veliki četvrtak u šibenskoj katedrali održana...

    Misu posvete ulja u katedrali svetog Jakova u Šibeniku, na Veliki četvrtak 28. ožujka u jutarnjim satima, predvodio je šibenski biskup Tomislav Rogić. Uz...

    Provedite dan u Azimutu! Popodne obavite ‘šoping’ na...

    U klubu Azimut program u petak, 29. ožujka počinje već u popodnevnim satima tradicionalnim buvljakom u 16.30 sati a potom kreće koncert riječkih Ministranata...

    Ne propustite posjetiti Prvić Luku i naučiti šivati...

    Kreativke s Prvića ovaj put osmislile su novi projekt, 'ŠUŠKA – šudari & škanjeli', podržan od Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, koji ima...

    Župan Marko Jelić nositelj liste koalicije ‘Odgovor sjevera...

    Stranka Akcija za promjene predstavila je u četvrtak programske točke koalicije s Agrarnom strankom te potpisala deklaraciju o predizbornoj i postizbornoj suradnji s Nezavisnom...

    NAJNOVIJE

    FOTO Na Veliki četvrtak u šibenskoj katedrali održana misa posvete ulja

    Misu posvete ulja u katedrali svetog Jakova u Šibeniku, na Veliki četvrtak 28. ožujka u jutarnjim satima, predvodio je šibenski biskup Tomislav Rogić. Uz...

    Provedite dan u Azimutu! Popodne obavite ‘šoping’ na buvljaku a navečer plešite uz Ministrante

    U klubu Azimut program u petak, 29. ožujka počinje već u popodnevnim satima tradicionalnim buvljakom u 16.30 sati a potom kreće koncert riječkih Ministranata...

    Ne propustite posjetiti Prvić Luku i naučiti šivati ‘šudar’ ili izraditi svoj ‘škanjel’

    Kreativke s Prvića ovaj put osmislile su novi projekt, 'ŠUŠKA – šudari & škanjeli', podržan od Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova, koji ima...

    Župan Marko Jelić nositelj liste koalicije ‘Odgovor sjevera i juga’ u devetoj izbornoj jedinici

    Stranka Akcija za promjene predstavila je u četvrtak programske točke koalicije s Agrarnom strankom te potpisala deklaraciju o predizbornoj i postizbornoj suradnji s Nezavisnom...