Probajte

Razlozi zbog kojih je hodanje nakon jela najbolje vrijeme da dosegnete preporučenih 10.000 koraka

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Jedna od najboljih stvari koju možete učiniti za vlastito zdravlje jest da nakon jela otiđete u šetnju, piše Zadovoljna.hr.

Koliko god je primamljivo zavaliti se na kauč nakon dobrog obroka, trebali bismo učiniti upravo suprotno – ustati i prošetati se. Hodanje je samo po sebi solidna vrsta tjelovježbe, ali hodanje nakon jela još je korisnije za tijelo jer ubrzava metabolizam, poboljšava probavu te smanjuje osjećaj stresa. Uz to, znatno smanjuje glikemijski indeks, poboljšava spavanje te ubrzava cirkulaciju.

Šetnja nakon jela pridonijet će i postizanju brojke od 10.000 koraka, koliko se preporučuje napraviti dnevno. To ne morate doživjeti kao pravu tjelovježbu, već kao rekreaciju tako da napravite oko sto koraka u minuti, odnosno hodate brzinom između četiri i šest kilometara na sat. Kako se brzina hoda povećava, cirkulacija se iz probavnog sustava premješta prema aktivnim mišićima kako bi dobili potrebnu energiju.

Više pročitajte OVDJE.


Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.