Uključite ih u prehranu

Ne bacajte listove cikle: Obiluju vitaminima kao i polifenolima

FOTO: Arhiva
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Lišće cikle je prepuno hranjivih tvari, a prema registriranoj dijetetičarki Nicole Rodriguez, ako već volite okus svježe cikle, nema razloga da ne uživate i u njenim listovima.

Jedna porcija, oko 38 grama listova, osigurava gotovo polovicu dnevne preporučene količine vitamina A, kaže Rodriguez. Vitamin A je važan antioksidans topiv u mastima s blagodatima koje sežu od reproduktivnog i imunološkog sustava do zdrave, blistave kože.

Dijetetičarka Andrea Mathis, kaže da listovi cikle također nude veliku količinu vitamina C. Ovaj vitamin treba redovito uzimati, ali posebno tijekom zime kada se gripa i prehlada šire brže.

Mathis također kaže da se polifenoli nalaze i u listovima cikle i u cikli. Polifenoli sadrže značajna antioksidativna svojstva koja mogu pomoći smanjiti i spriječiti upalu. Zapravo, jedna studija je otkrila da su starije osobe koje su konzumirale prehranu bogatu polifenolima poboljšale zdravlje crijeva.

U većini slučajeva, zdrave hranjive tvari lišća cikle su prisutne sve dok se ne prekuhaju. Kao i većina povrća, neke se hranjive tvari mogu izgubiti u procesu kuhanja, ali kuhano zelje cikle i dalje može biti odličan izvor hranjivih tvari, samo svakako izbjegavajte prekuhavanje, prenosi 24sata. 


Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.