Tomislav Bahorić novu je kolekciju nedavno predstavio na prestižnom Mecedes Benz Fashion Weeku u Ljubljani, no njegova modna priča počela je davno, još dok je bio mali dječak.
– U djetinjstvu sam gotovo opsesivno crtao stripove sa izmišljenim likovima i bio sam uvjeren da ću biti crtač stripova. Ipak, tokom godina prebacio sam se na modne crteže te sam usporedno upisao privatnu Umjetničku gimnaziju te diplomirao na TTF-u, smijer modni dizajn – počinje Tomislav koji je za diplomski rad odabrao raditi kolekciju inspiriranu njegovom prvom ljubavlju – stripom Alan Ford.
Kako je kazao, ta kolekcija bila je potpuno drugačija od svega dotad viđenog u muškoj modi naše zemlje, a to mu je osiguralo da ga prihvati i kritika i publika.
– To mi je bio odličan vjetar u leđa, a 2010. godine formiran vlastiti brend muške linije Spirit by T.B.. Od tad do danas prikazao sam brojne modne priče prikazane kroz revije ili kampanje – priča.
Velika čast bila mu je sudjelovati na Fashion weeku u Ljubljani, a još ponosnijim čini ga i činjenica kako je on bio jedini hrvatski dizajener koji je predstavio svoju kolekciju na toj modnoj platformi.
– Dug je put od ideje do realizacije jer je zahtjevno složiti priču koja funkcionira u smislu različitosti i nosivnosti. Držim se vlastitog modnog rukopisa jer u bujici svega trenutno prisutnog na tržištu, nit se vrlo lako izgubi. Dinamiku sam dobio tako da sam radio s kontrastnim materijalima – neopren sam ručno brusio, dok sam pojedine tkanine bojao u plavu. Prije nekoliko dana izašla je i kampanja s kojom smo predstavuli zimsku kolekciju.
Mare Milin potpisuje kampanju i rad sa Mare je uvijek posebna priča u najpozitivnijem smislu. Kako smo i privatno prijatelji, cijelo snimanje prolazi glatko, pa tek na kraju shvatiš da si napravio sjajan i veliki posao. Ognjen Vucinic apsolutno se genijalno uklopio,
plesač koji je dobitnik brojnih nagrada Hrvatskog glumista s lakoćom je utjelovio samu bit branda, autentičnost i čiste linije – naglašava Tomislav.
Kolekcija je upotpunjena i minimalističkim ruksacima koji su se odlično uklopili u Tomislavovu modnu priču.
– Dosad sam uvijek radio kožne ruksake sirovih rubova, bojane vegetativnim bojama. U posljednjoj kolekciji bazirao sam se na neopren koji je upotpunjen rips trakama s natpisima.
Svaku novu kolekciju doslovce nastavlja na prethodno, ovisno o obliku prikazivanja. Ako se pak radi o kampanji, danima razmišljam o nositelju kampanje. Osim brojnih modela, zvijezde moje kampanje su bili i Livio Badurina, Miran Kurspahić, Mislav Čavajda te Josip Joško Tešija, a spominje i fotografa Zvonimira Ferina s kojim je surađivao. Svatko od njih svojom je individualnošću pridonio mojoj viziji – objašnjava nam.
– Ako se radi o reviji pažljivo smišljam izlaze i styling. Također, veliku pozornost pridodajem odabiru glazbe. Sav taj proces zna trajati dugo, no moji favoriti su soundtrackovi.
Na pitanje o utjecaju majke Loredane Bahorić na njegov odabir zanimanja odgovara proutpitanjem.
– Treba li odgovarati na to pitanje? Kad rasteš u umjetničkom okruženju, upijaš stvari kojih doslovce nisi ni svjestan. One ti se u nekom trenutku samo pojave i obilježe te. Tako puno lakše nađeš svoj put – zaključuje Tomislav.