Hrana koju trebate jesti ako želite smanjiti obujam stražnjice i bokova

Uz tjelovježbu, za smanjenje obujma stražnjice i bokova važno je paziti i na vrste namirnica koje jedemo. Određene hranjive tvari pomoći će nam da lakše izgubimo masno tkivo na ovim područjima.

Želimo li smanjiti obujam stražnjice i bokova, trebalo bismo izabrati niskokaloričnu prehranu bogatu bjelančevinama i vlaknima. Važno je konzumirati namirnice iz svih skupina: voće, povrće, cjelovite žitarice, mliječne proizvode s malo masnoća i bjelančevine. Ove vrste namirnica krcate su hranjivim tvarima potrebnima da tijelo i metabolizam učinkovito funkcioniraju te opskrbljuju tijelo energijom koja će vam dati snage za redovitu tjelovježbu, piše portal Zadovoljna.

Ključ je u tome da održavate dobar balans kalorija. Nedovoljan unos kalorija može usporiti metabolizam, izazvati nekontroliranu želju za hranom te vas učiniti preumornima za vježbanje. Kada pak jedemo previše, čak i zdrave hrane, možemo prekoračiti preporučeni dnevni unos kalorija.

Kada unesemo više kalorija nego što ih izgubimo, debljamo se; kada potrošimo više kalorija nego što ih unesemo, gubimo masno tkivo.
Važno je imati na umu da ne možemo birati gdje ćemo prvo izgubiti masnoće jer to ovisi o više različitih faktora, uključujući genetiku. Primjerice, možete smršavjeti u rukama i licu prije nego što to primijetite na stražnjici i bokovima.

Preporučeni dnevni unos bjelančevina za žene je 46 grama (0,8 grama po kilogramu tjelesne težine), a za muškarce 56 grama. Ta količina trebala bi zadovoljiti potrebe prosječne osobe koja vodi sjedilački način života, ali možda neće biti dovoljno za osobu koja je tjelesno aktivna ili koja pokušava smršavjeti, ili oboje. U tom slučaju preporučuje se povećati dnevni unos proteina na 1,2 do 1,6 grama po kilogramu tjelesne težine.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.