Koža voli rani odlazak u krevet

Evo 10 savjeta za laku noć!

FOTO: Ilustracija
Pratite nas i na društvenim mrežama:

1. Kratko i duboko

Koliko prosječno spavate noću? Prema najnovijim spoznajama, posve nam je dovoljno već pet, maksimalno šest sati sna, ako je on neometan.

2. Stimulacija

Prije odlaska u krpe kratko prohodajte bosih nogu. To stimulira refleksne zone za uspavljivanje.

3. Trik za seksi snove

Magično će privuci erotske noćne pustolovine: ležeći na leđima u krevetu, prekrižite noge i ostanite tako tri minute. Tako će energija poteći u centre za nasladu i začiniti vam snove.

4. Bistar pogled

Ujutro su vam oči podbuhle? Nastojte, ako ikako možete, uvijek spavati na leđima, što će spriječiti nakupljanje tekućine u predjelu lica, piše Ordinacija.hr

5. Na večer: light!

Posljednji obrok u danu treba biti lagan (npr. voće, šnita kruha ili neki drugi lako probavljivi ugljikohidrat). Prste dalje od salate! Ona je teško probavljiva pa će opteretiti želudac i crijeva.

6. Koža voli rani odlazak u krevet

Naša koža radi u smjenama: od 17 sati ubrzava se dioba stanica i ona se počinje regenerirati. Oko 23 sata ubacuje za jednu brzinu više, a tek nakon 2 sata ujutro počinje raditi punim kapacitetima. Sve to za ten koji će zablistati na jutarnjem suncu…

7. Mirisne esencije

Mirisna svijeća stvorit će ugodnu klimu u vašem ambijentu, kao i aromalampica s eteričnim uljem. Ne zaboravite ugasiti!

8. Feng shui

Optimalan položaj: krevet postavljen uzglavljem prema zidu, pogled je prema vratima.

9. Dobar pritisak

Predlažemo akupresuru umjesto brojenja ovčica: kažiprstima prvo s obje strane izmasirajte sljepoočnice, a zatim kružnim pokretima i sredinu čela.

10. Napitak za uspavljivanje

Crni je čaj stimulativan. Pametnije je posegnuti za valerijanom, hmeljom, matičnjakom ili kamilicom, koji uravnotežuju i jačaju živce.


Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.