Domaći dizajnerski koncept brand Mojati predstavlja novu, jedinstvenu ljetnu kolekciju inspiriranu s osam hrvatskih otoka pod nazivom ‘Život uzme, Mojati vrati’.
Kreativni trio iza brenda Mojati je za ovogodišnju ljetnu sezonu pripremio različite modele ručno rađenih končanih narukvica s privjeskom te majica kratkih rukava i sweatshirte koji sadrže baršunaste motive i oblik otoka Murtera, Zlarina, Hvara, Brača, Visa, Korčule, Galešnjaka i Lokruma, jednih od najpopularnijih ljetnih destinacija.
Jadranska obala je jedna od najposebnijih na cijelom svijetu. Kristalno čisto more, dugi i sunčani dani te spektakularna priroda stvaraju poseban i nezaboravan dojam kojem se svi rado vraćaju i sa čežnjom prisjećaju. Upravo je zbog tih neponovljivih trenutaka za pamćenje nastala ova kolekcija, kako bi ih baš svatko uvijek mogao ponijeti i nositi sa sobom kako bi uspomene trajale čak i kada dugo, toplo ljeto prođe.
Hrvatska broji 1185 otoka, od kojih je 66 nastanjeno i svaki ima neku svoju posebnu priču. Tako i svaki komad nakita i odjeće iz nove kolekcije predstavlja otok iz kojeg crpi inspiraciju i to na način da odražava ono što je specifično za baš tu destinaciju. Tako je primjerice za Murter karakteristična tirkizna boja mora, a Zlarin je poznat po svojim crvenim koraljima za koje se vjeruje da imaju ljekovita svojstva te simboliziraju ljubav i predanost. Ovom kolekcijom Mojati ujedno njeguje i ljepote Hrvatske te promovira njezino prirodno bogatstvo i kulturnu raznolikost.
Koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s velikim snovima i beskrajnim idejama čiji je i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su studentica arhitekture Jelka Margarita Bogdanić i studentica prava Ira Pećarević, a timu se kasnije pridružio i student dizajna Karlo Jelić. Danas Mojati predstavlja prepoznati brend na hrvatskom tržištu s vjernom publikom i velikim planovima za budućnost.