HDZ se vratio na velika vrata s količinom donacija koje su prikupili za izbornu kampanju. Domoljubna kolacija koju predvode je s 2,47 milijuna prikupljenih kunauvjerljivo prva po novcu koji su u njih uložili građani i tvrtke. Potrošili su 3,88 milijuna kuna u svim izbornim jedinicama na izbornu kampanju.
– Prihodi su uglavnom preko donatorskih večera, a još imamo skupove u Splitu i Zadru – rekla je voditeljica kampanje Josipa Rimac.
Na činjenicu da su konkurenti predvođeni SDP-om skupili 32.600 kuna, a potrošili više od 10 milijuna kuna, Rimac je rekla “svatko troši onoliko koliko ima”.
Nije htjela komentirati prozivke SDP-a da na donatorskim večerama u biti “vuku za rukav” i prisiljavaju ljude na donacije.
– Ne želim komunicirati buduću oporbu. To je naš uspješni način komunikacije s biračkim tijelom i simpatizerima – zaključila je Rimac
izvor:24sata