Tvrtka Jones Lang LaSalle, specijalizirana za upravljanje investicijama, zajedno s državnom Agencijom za investicije i konkurentnost te specijalistima za pravo i tržište rada, izdala je vodič za investitore ‘Made in Croatia’. U vodiču su, između ostalog, navedene četiri najperspektivnije gospodarske zone u Hrvatskoj, među kojima su se našli i šibenski Podi.
Gospodarske zone glavni su alat za privlačenje investicija koje kroz transfer tehnologije i znanja povećavaju konkurentnost hrvatskog gospodarstva. Za Pode u vodiču navode da je ‘najveća i najperspektivnija poslovna zona u Hrvatskoj’.
DOBRA POVEZANOST
Udaljena je samo sedamkilometara od centra grada i karakterizira je odlična prometna povezanost, stoji u vodiču, pri čemu se posebno vodilo računa o mogućnosti neometanog širenja u budućnosti. Investitorima sigurnost daje i činjenica da je vlasništvo unutar zone potpuno riješeno, čime su otklonjeni potencijalni problemi glede širenja njihovih objekata. Osim toga,Podi su unaprijed infrastrukturno opremljeni, što investitorima dodatno olakšava ulaganje.
Direktor Jakov Terzanović ne krije svoje zadovoljstvo činjenicom da su baš Podi uvršteni u jednu ovakvu publikaciju, ali napominje kako je investitorima potrebno pripremiti teren i olakšati im početak poslovanja na sve moguće načine.
BRŽE RJEŠAVANJE
– Zamolio bih sve institucije, a posebno one državne, koje rade na pripremi bilo kakve dokumentacije, koja je potrebna za realizaciju projekata na Podima, da pomognu svima nama i da se predmeti rješavaju još brže nego do sada. Moramo učiniti sve da funkcioniramo zajedno još bolje i brže. Bez razvoja gospodarstva osuđeni smo na propast. Bilo bi mi drago da se o maloj tvrtki koja zapošljava desetak ljudi vodi jednako računa kao o nekoj srednjoj ili velikoj koja zapošljava stotine. Maletvrtke jednako su vrijedne i potrebne našem gospodarstvu kao i velike, a sve se susreću s istim problemima – apelira Terzanović.