Više

    Željana Šikić: Gosti u županiji borave dulje od sedam dan, kapaciteti ograničavaju rast

     

    Proteklih osam mjeseci Šibensko-kninsku županiju je posjetilo 757.687 turista, koji su ostvarili 5.405.831 noćenje. Riječ je o povećanju broja gostiju od skoro 3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a ostvareno je povećanje u broj noćenja veće od 12 posto. I broj nautičara rastao je za oko 10 posto.

    -Ovi rezultati su iznad nacionalnog prosjeka i vrlo smo zadovoljni. Cijelu Šibensko-kninsku županiju u zadnje se vrijeme poistovječuje s brendom grada Šibenika tako da je Šibenik nositelj turističkih proizvoda i promocije cijele županije. Pozitivan imiđ Šibenika već nekoliko godina `boja´ cijelu Šibensko-kninsku županiju, kazala nam je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije.

    zeljana sikic5

    I broj dana boravka gostiju u Šibensko-kninskoj županiji značajno se povećao. Za proteklih osam mjeseci prosječan broj dana boravka je iznad sedam dana.

    -Najbolji je primjer sam Šibenik koji je do prije nekoliko godina bio na neki način ograničen sa kraćim boravkom turista, dok se u lokalnim destinacijama koje nude samo sunce i more taj broj znao povećati na pet, šest dana. U Šibeniku, međuti, zadnjih godina gosti ostaju sve dulje, a to možemo zahvaliti stalnom razvoju novih turističkih proizvoda od plaže Banj, šetnice u kanalu sv. Ante do obnovljenih tvrđava. I sami sadržaji u gradu utjcali su na to da gosti ostaju dulje, pojašnjava Šikić.

    I prije nego su se znali ovogodišnji rezultati vrhunca sezone u županijskoj Turističkoj zajednici počele su intenzivne pripreme za sljedeću turističku 2017. godinu. U tijeku je nekoliko turističkih sajmova koje smo već ranije planirali u ovogodišnjem programu rada i promocije, ali su i oni dio promidžbenih aktivnosti za 2017. godinu.

    -Njemačko tržište nam je apsolutno na prvome mjestu i na njemu smo i ranije bili puno prisutni kroz sve oblike promocije.Na tome ćemo tržištu biti i dalje aktivni uz intenzivnu promociju destinacije, bez obzira na to što su nam Nijemci vjerni gosti, koji će gotovo sigurno ponovno doći. S obzirom na podatke o broju i strukturi gostiju ove godine pojačat ćemo promociju na nekim drugim tržištima s naglaskom povezivanja na susjedne zračne luke, kazala je Šikić.

    japanci 1x

    Na tržištima gdje potencijalni gosti možda nedovoljno poznaju Hrvatsku turistički predstavnici naše županije nastupaju zajedno s drugim dalmatinskim županijama tako da, pojašnjava Željana Šikić, Šibensko-kninsku županiju nastoje promovirati prvo kroz brand Hrvatske i Dalmacije, a tek onda je pozicionirati kao posebno zanimljiva destinacija unutar Dalmacije.

    Na pitanje o mogućnostima, posebno financijskim, pojačane promocije na tržištima Dalekog istoka odakle je sve više gostiju i to tijekom cijele godine, Željana Šikić podsjeća kako je već dvije godine Šibensko-kninska županija prisutna na turističkom sajmu u Seulu.

    -Ta promocija radi se zajedno s Turističkom zajednicom grada Šibenika, budući da gosti sa Dalekog istoka posječuju isklučivo grad Šibenik i Nacionalni park Krka. Riječ je o gostima koji ciljano putuju i obilaze UNESCO baštinu i nacionalne parkove, govori nam Željana Šikić.

    zeljana skikic1

    Turistički razvoj Šibensko-kninske županije, bez sumnje ide u odličnom smjeru, a činjenica što smo po broju gostiju i noćenja još uvijek na začelju šest obalnih županija ima dva pojašnjenja, kaže direktorica županijske TZ, Željana Šikić.

    -Prvo je; imali smo zakašnjeli uzlet u turizmu, što nam danas omogućuje veće stope rasta od nekih turistički `snažnijih´ županija.

    -Drugo je; još uvijek je rast ograničen raspoloživim turističkim kapacitetima. To što smo na šestom mjestu od šest priobalnih županija nije čudno, jer smo i po broju turističkih kreveta na šestom mjestu; u bocu od litre nikada neće stati litra i pol, zaključuje Željana Šikić.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Objavljeni detalji slavljeničke turneje Bijelog dugmeta: Evo kada...

    Bijelo dugme, jedan od najvećih rock and roll sastava s područja bivše Jugoslavije, ove i iduće godine slavi 50. rođendan dugoočekivanom turnejom nazvanom “Doživjeti...

    Prominjani u pripremama za tradicionalne 67. Prominske igre...

    Prominske igre – tradicionalna kulturno-sportska manifestacija kojom Prominjani njeguju tradiciju svojim predaka i čuvaju od zaborava običaje i navike svojih starih, koji su svake...

    Beogradski Proto Tip stiže u Šibeniku, a za...

    U sklopu glazbenog programa 'Nevidljiva scena' u subotu, 27. travnja u 21.30 sati u klubu Azimut, koncert će održati beogradski bend Proto Tip kojeg...

    ‘Flora Dalmatica’: Za vikend akcija čišćenja, izrada hotela...

    Treću godinu zaredom, u okviru programa festivala prirode 'Flora Dalmatica' nastavlja se radionica čišćenja i uređenja zelene površine ispod vanjskog igrališta OŠ 'Juraj Dalmatinac'...

    NAJNOVIJE

    Objavljeni detalji slavljeničke turneje Bijelog dugmeta: Evo kada će biti prvi koncert u Hrvatskoj

    Bijelo dugme, jedan od najvećih rock and roll sastava s područja bivše Jugoslavije, ove i iduće godine slavi 50. rođendan dugoočekivanom turnejom nazvanom “Doživjeti...

    Prominjani u pripremama za tradicionalne 67. Prominske igre u Oklaju

    Prominske igre – tradicionalna kulturno-sportska manifestacija kojom Prominjani njeguju tradiciju svojim predaka i čuvaju od zaborava običaje i navike svojih starih, koji su svake...

    Beogradski Proto Tip stiže u Šibeniku, a za sve je ‘kriva’ Nevidljiva scena

    U sklopu glazbenog programa 'Nevidljiva scena' u subotu, 27. travnja u 21.30 sati u klubu Azimut, koncert će održati beogradski bend Proto Tip kojeg...

    ‘Flora Dalmatica’: Za vikend akcija čišćenja, izrada hotela za kukce, sajam razmjene bilja i predstavljanje prve ‘Biljkoteke’

    Treću godinu zaredom, u okviru programa festivala prirode 'Flora Dalmatica' nastavlja se radionica čišćenja i uređenja zelene površine ispod vanjskog igrališta OŠ 'Juraj Dalmatinac'...