Vijeće šibensko-kninske Turističke zajednice usvojilo je Operativni marketing plan za Hrvatsku za 2013. godinu koji direktoru Šimi Vlašiću i njegovoj ekipi donosi brojne novosti. Županijski TZ, naime, za iduću sezonu morat će se uskladiti s novitetima iz kojih je vidljivo kako se aktualno vodstvo Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice okreće novim marketinškim alatima pa glavninu svojih promotivnih aktivnosti u idućoj godini planira temeljiti na elektroničkom oglašavanju. Znatno više sredstava nego li u 2012. godini uložit će se u elektroničku komunikaciju, Internet oglašavanje, Internet stranice, putopisne blogove, viralni marketing dok se smanjuju izdaci za brošure, suvenire i promo materijale, sajmove, prezentacije i klasično oglašavanje.
NOVA POLITIKA OGLAŠAVANJA
Iako Vlašić nije želio komentirati novu politiku HTZ-a kojoj će se svi turistički uredi morati prilagoditi, ipak je dobacio:
– Moje je osobno mišljenje kako se ipak previše zakinulo sajmove i promo materijale – kazao je.
Samo tijekom ove godine šibensko-kninski TZ u sklopu promotivnih aktivnosti posjetio je 11 zemalja gdje se predstavio na 19 sajmova i 17 prezentacija. Kao i svake godine, oglašavanje je financirano kreditom Jadranske banke kojeg TZ namiri krajem kolovoza.
– To je već poznata praksa, jer TZ jednostavno ne može stvarati rezerve – naglasio je Vlašić. Osvrnuo se i na broj dolazaka i noćenja tijekom prvih šest mjeseci tekuće godine te pojedine komentare kako je riječ o ponoru šibenskog turizma budući da smo u tom periodu zabilježili tek 0.9 posto više noćenja nego lani te pad dolazaka od jedan posto.
PONOR ŠIBENSKOG TURIZMA
– Nije to kraj šibenskog turizma, to je sve na tragu naših naznaka. Vjerujem kako ćemo do kraja sezone ostvariti povećanje od dva posto u odnosu na rekordnu lanjsku godinu. Čuda se ne mogu očekivati jer novih ponuda u kapacitetima nemamo – napomenuo je te dodao kako je s 9. srpnjom šibensko-kninsko područje ostvarilo 6,5 posto više dolazaka.
– Što se vremenskih uvjeta tiče, srpanj je išao u korist turističkom prometu, a u tom mjesecu mi ostvarimo 38 posto našeg prometa, dok u prvih šest mjeseci napravimo 17 posto prometa– poručio je.
Tradicionalno, naše područje bilježi najveći broj njemačkih, austrijskih, slovenskih i čeških turista, zakazali su Poljaci i Talijani, no vidljiv je i trend pada broja domaćih gostiju koji su ostvarili 11 posto manje noćenja nego u prvoj polovici prošle godine.