Nakon preuređenja hotela Andrija, danas prvog dječjeg hotela u Hrvatskoj, zbog čega je Solaris na glasu kao obiteljsko ljetovalište, ovaj hotelski kompleks ide i korak dalje. Čim 29. listopada ove godine zaključi sezonu i isprati posljednje goste prije zimske pauze, Uprava hotela planira dovesti teške strojeve u hotel Ivan te krenuti u veliko redizajniranje zgrade.
BRENDIRANJE HOTELA
– Ovo je samo nastavak našeg investicijskog ciklusa, svaki hotel brendirat ćemo za određeni tip gosta. Ove godine preuređujemo hotel Ivan, a tema je Dalmacija. Hotelska zgrada se neće rušiti, ali unutrašnjost će doživjeti potpunu promjenu i novi dizajn – priča nam Goran Zrilić, predsjednik Uprave Solarisa. Tvrdi da će se uređenjem zgrade, koja je sagrađena davne 1968. godine i koja je nekad osvajala mnogobrojne nagrade, vratiti stara slava i sjaj koje taj hotelski kompleks zaslužuje.
– Hotel će unutra biti kompletno preuređen, sve će odisati dalmatinskim motivima. Dobit će nove sadržaje, restorane, barove, kongresne sale, a zapošljavat će i više ljudi nego ove godine – dodaje Zrilić. Ističe da će hotel i dalje imati četiri zvjezdice, ali će imati veću kvalitetu usluge no što mu daje kategorizacija.
– Obnovu ćemo financirati kreditom HBOR–a, ali i vlastitim sredstvima, a tempo uređenja uvelike će ovisiti o tržištu. Hotel će i dalje imati četiri zvjezdice, ali ćemo ga iznutra urediti kao da ima pet zvjezdica – dodaje Zrilić. Ovogodišnju turističku sezonu Zrilić naziva više nego uspješnom, čak i rekordnom po broju dolazaka gostiju i ostvarenih noćenja.
– Mislim da smo probili rekord. Evidentirano je 700.000 noćenja, odnosno za 100.000 više nego lani. Tu brojku dosad Solaris nije zabilježio – priča Goran Zrilić. U strukturi gostiju i ove godine bilo je najviše Nijemaca, slijede Francuzi te Slovenci, Austrijanci i Nizozemci…
Naočigled bi se dalo zaključiti kako u Solaris Beach Resortu nema krize, ali predsjednik Uprave te hotelske kuće tvrdi da gospodarske poremećaje itekako osjećaju.
KRIZA POSTOJI
– Kriza se očituje tako što nam konstantno rastu troškovi poreza, hrane, pića, energenata, tako što radimo za manje novca, a smještajne aranžmane prodajemo po istim cijenama jer ih tako diktira tržište. Tako da priča o tome da krize nema ne stoji – priča Zrilić. Posebni podbačaj u Solarisu očekuju na području kongresnog turizma koji je svugdje dramatično opao, što je posljedica recesije.
– Od kongresnog turizma i seminara, nažalost, ne možemo očekivati neke konkretne rezultate. Te grane su u kontinuiranom padu, ali bitno je kazati kako se kod nas na tom području i dalje nešto zbiva, za razliku od ostalih hotelijera koji su izgradili ove turističke pravce – zaključuje Zrilić.
Podsjetimo, u Solaris Beach Resortu na oko četiri kilometra obale, odnosno u pet hotela, ima 2.800 kreveta, što je 47,28 posto sveukupnih smještajnih kapaciteta na šibenskoj rivijeri.