Više

    KOLIKO NAS KOŠTAJU ČLANCI O ŠIBENIKU U STRANIM MEDIJIMA?: Odgovor će vas iznenaditi!

     

    Prije tri dana u britanskom časopisu Metro izašao je članak  o Šibeniku u kojem se naš grad opisuje kao zaboravljeni dragulj idealan za proljetni odmor. Na fotografijama su se u prvom planu našle katedrala svetog Jakova, D-Resort u Mandalini i prepoznatljiva vizura Šibenika snimljena s Banja.

    metro1

    Nakon spominjanja Šibenika kao chic destinacije u online izdanju časopisa Net-a-Portera te Instagram profilu istoimene poznate online trgovine,  Šibenik je člankom u Metrou dobio još jednu veliku reklamu na stranom tržištu i mogućnost da ga kao turisitičku destinaciju prepozna još veći broj posjetitelja. Uskoro će i u britanskom Guardianu biti objavljen članak o Krešimirovim gradu, o čemu je Šibenski portal već pisao  pa nas je zanimalo koliko su na ovaj vid promocije potrošile Turistička zajednica i Grad Šibenik.

    netaportersibenik

    Iz Ureda gradonačelnika dobili smo odgovor da Grad Šibenik nije izdvajao nikakva sredstva za promidžbu u ovom smislu.

    – Iznimno nam je drago i ponosni smo na činjenicu da nas strani mediji prepoznaju kao ‘rastuću’ destinaciju i uvijek ćemo im biti na raspolaganju za razgovor i podastiranje informacija o Šibeniku – rekla je Ana Gojanović Rakić, pročelnica Ureda gradonačelnika.

    Razgovarali smo i s Dinom Karađolom, direktorom Turističke zajednice Grada Šibenika te doznali da spomenuti članci u stranim časopisima nisu sponzorirani.

    –  Smatramo da je marketinška vrijednost besplatna promocije, kao što je članak u Metrou,  nemjerljiva, pogotovo kad članak napiše  novinar koji osim za britanski Metro piše i za Sunday times, Guardian i slične  publikacije. Dodatna vrijednost je što je članak objavila i PR agencija koja je specijalizirana za luksuzna putovanja.  Nakon objave članka na prestižnom modnom portalu Net a porter, mislimo da će biti sve ovakve promocije – zadovoljan je prvi čovjek šibenskog turizma.

    dino karadole 2

    KOLIKO KOŠTA PROMOCIJA?

    Turistička zajednica Grada Šibenika godišnje na promociju u stranim medijima potroši oko 500 tisuća kuna, u što ulaze  i offline  i online komunikacije. Iznos se u pravilu svaku godinu povećava, sukladno prihodima i rezultatima,  i to u prosjeku od sedam do deset posto.

    – Većina oglašavanja  u stranim medijima odrađuje se putem  udruženog oglašavanja, a neke promotivne kampanje odradimo  samostalno – kaže Karađole i navodi da se od  vodećih promotivnih kampanja udruženog oglašavanja može  istaknuti oglašavanje  u German wingsu, Kleine Zeitung, Petit Fute, TUI Austria, Thomas Cook, TUI Deutschland, Trevento travel, Dove vacanza,  Genial S.R.I,  Jomfrurreiser Norway, Avtofokus.si, TipTravel magazine….

    FotorCreated

    – Udruženo oglašavanje je zajedničko oglašavanje gospodarskih subjekata (hotela, agencija), TZ-ova, HTZ-a i domaćih i stranih turoperatora. To su promotivne kampanje koje se unaprijed isplaniraju prema trenutnom stanju i zahtjevima tržišta, a prijavljuju se sukladno raspisanim modelima koje raspisuje Hrvatska turistička zajednica – objasnio je Karađole.

    Neke kampanje odradimo samostalno, dodaje  Karađole i  naglašava  da već nekoliko TZ Grada Šibenika  surađuje  s ABTOM – vodećom turističkom udrugom na tržištu Ujedinjenog kraljevstva.  – Oglašavamo se u njihovom godišnjem izdanju i na web stranici, a ostala tržišta obrađujemo ciljano putem advertorijala, bannera i PR članaka.  Tako smo primjerice u travnju 2015. godini odradili  kampanju na španjolskom tržištu, kad je ujedno održavan i sajam u Barceloni.  Kampanja je u fokusu imala lokacije snimanja megapopularne serije ‘Game of thrones’, a uz lokacije sa snimanja predstavljene su najvažnije atrakcije i potencijali ( Lavanguardia.com, Elmundo, ElPais.com…) –

    1

    – Osim toga, moramo istaknuti da je Šibenik kao PPS destinacija, odnosno destinacija s ponudom u pred i post sezoni, uključena u sve promotivne aktivnosti i kampanje Hrvatske turističke zajednice, a poseban naglasak je na promociji na talijanskom, slovenskom i austrijskom tržištu, budući da promoviramo ponudu van sezone na tržištima koja su nam geografski bliža –

    Uz sve navedeno, Šibenik se kao destinacija promovira i AdWords oglašavanjem,  googlovim programom za oglašavanje na mreži prilikom kojeg oglasi stižu do korisnika točno onda kada ih zanimaju određeni proizvodi ili usluge.

    –  AdWords koristimo selektivno kad želimo posebno promovirati neki proizvod, manifestaciju,  lokaciju i sl, te sukladno vrsti proizvoda odabiremo tržište – zaključio je Karađole.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Moćan i autentičan: Nova kolekcija dizajnerskog nakita za...

    Šibenska umjetnica čiji rad obožavaju ljubiteljice i ljubitelji moćnih komada nakita koji podižu svaku odjevnu kombinaciju, predstavlja svoju drugu mušku kolekciju. Ovog puta je...

    Juraj Batelja predstavio knjigu ‘Mamma Schiavona ili Majka...

    Knjiga „Mamma Schiavona iliti Majka Božja Hrvatska “ autora mons. dr. sc. Jurja Batelje, , predstavljena je u ponedjeljak 22. travnja u Interpretacijskom centru...

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava...

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    Porezna uprava upozorava: Širi se prijevara o povratu...

    Iz Porezne uprave u utorak su upozorili da se aktualizacijom povrata poreza bilježe brojni pokušaji prijevara kolanjem phishing poruka u kojima se pošiljatelj lažno...

    NAJNOVIJE

    Moćan i autentičan: Nova kolekcija dizajnerskog nakita za muškarce, nosi ga i Dino Jelusić

    Šibenska umjetnica čiji rad obožavaju ljubiteljice i ljubitelji moćnih komada nakita koji podižu svaku odjevnu kombinaciju, predstavlja svoju drugu mušku kolekciju. Ovog puta je...

    Juraj Batelja predstavio knjigu ‘Mamma Schiavona ili Majka Božja Hrvatska’

    Knjiga „Mamma Schiavona iliti Majka Božja Hrvatska “ autora mons. dr. sc. Jurja Batelje, , predstavljena je u ponedjeljak 22. travnja u Interpretacijskom centru...

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava udrugama s područja zdravstva, socijalne skrbi, veteranskih udruga i udruga proizašlih iz Domovinskog rata

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    Porezna uprava upozorava: Širi se prijevara o povratu poreza. ‘Apeliramo na sve obveznike da pozorno čitaju poruke’

    Iz Porezne uprave u utorak su upozorili da se aktualizacijom povrata poreza bilježe brojni pokušaji prijevara kolanjem phishing poruka u kojima se pošiljatelj lažno...