Šibenska Turistička zajednica od danas ima nove službene web stranice, za čiju su izradu zaslužne tvrtke Kocka d.o.o. i Jurida d.o.o.
Direktor šibenskog TZ-a Dino Karađole pustio je danas nove stranice pustio u opticaj, napominjući kako je novi dizajn vođen idejom o vizualnoj prezentaciji grada kao središta festivala i destinacije privlačne mladim ljudima iz cijelog svijeta. Dinamična stranica dopadljivog dizajna, lako razumljiva, s uključenim gastro blogom, ponudom raznih izleta te posebnim naglaskom na biciklističke rute ucrtane na karti, nudi brzi i sekundarni izbornik, ovisno o afinitetu posjetitelja.
TRI VRSTE IZBORNIKA
Brzi izbornik, pojasnit će Karađole, prati potrebe mladih, nudi ključne informacije u malo vremena, te odgovara na nekoliko osnovnih pitanja koja mogu zanimati potencijalne posjetitelje, dok sekundarni izbornik posjetiteljima omogućava dublje istraživanje grada i okolice s detaljnim opisima i foto galerijama. Za domaće stanovnike i posjetitelje koji žele informaciju o turističkoj sezoni, prijavu gosta te aktualnostima iz grada i države osmišljen je dodatni izbornik. Stranica je sinkronizirana s QR pločama koje su postavljene na lokalitetima u samom gradu, i svim važnijim društvenim mrežama te google kartama.
Interaktivna karta, nastavlja direktor šibenskog turističkog ureda, detaljno opisuje staru jezgru grada i njezin bogati sadržaj, kako lokacijski, tako i s popratnim tekstualnim sadržajem.
– Virtualna šetnja nas vodi do bitnih lokacija s kojih možemo efektno i ‘na licu mjesta’ razgledavati okolicu. Foto i video galerije sadržajno rastu iz dana u dan, donoseći fotografije i video materijale koji najlakše i najvjernije mogu prezentirati Šibenik – rezonira Karađole.
U OČIMA MLADIH
Naglasak je, dakle, na dopadljivom dizajnu kao platformi koja pokušava uvesti Šibenik u moderne tokove turističke ponude, brojnim lako dostupnim informacijama, ponudama i nastojanju da se potencijalnog gosta ‘uvuče’ u priču o Šibeniku kao dinamičnom, modernom gradu, privlačnom mladoj publici preko mnogih festivala, bogate prošlosti i baštine.
Stranica će biti još neko vrijeme u BETA verziji jer se i dalje nadopunjava sadržajem kao što su galerije, blog tekstovi, video materijali, interaktivne karte i sl., a sve kao priprema za nadolazeću sezonu 2013./ 2014., zaključuje Dino Karađole.