Prolaznicima koji su se jutros našli na Baldekinu nije ništa bilo jasno, kada su vidjeli sedam ljudi obučene u fluorescentne prsluke, a time još sjede na stolicama i nešto zapisuju. Komentari prolaznika bilu su raznoliki, a većina ih je mislila kako se radi o nekoj zezanciji.
Od šest sati ujutro učenici četvrtog razreda broje promet na raskrižju Radićeve i Bosanske ulice u Šibeniku. Promet se broji radi novog prometnog rješenja rekonstrukcije navedenog križanja, gdje će u dogledno vrijeme biti postavljen semafor. Promet broje učenici 4.A razreda koji uče za zanimanje tehničar cestovnog prometa, njih 28. Na raskrižju je postavljeno sedam učenika, a koji će se izmjenjivati svaka tri do četiri sata u vremenu od šest sati ujutro do šest sati navečer.
-Učenici su tu od šest sati ujutro, sjede na stolicama udaljenima par metara od ceste i broje promet u kojem sudjeluju osobni automobili, autobusi, motocikli, pješaci, a svaki ima zadatak prebrojiti skupinu za koju je zadužen. Brojenje prometa inače se radi po nastavnom planu i programu iz predmeta Prometna tehnika, a ovo je sad prilika da se brojanje odradi kvalitetno i da isto služi svrsi-kazao je profesor stručnih predmeta u Prometno-tehničkoj školi, Mario Periša.
Na navedeno križanje, često se stvara prometni ‘čep’, vozači koji žele iz Bosanske skrenuti u Radićevu ulicu čekaju i po nekoliko minuta. Uskoro će se tamo postaviti semafor, no ranije je bilo rasprave da se na tom dijelu izgradi rotor.
-Osobno smatram da je tamo trebalo izgraditi rotor, kako se promet ne bi usporavao čekanjima na semaforu, no razumljivo je da je to rješenje skuplje i za realizaciju treba više vremena. Problem je i u tome što na križanju nema dovoljno mjesta za izgradnju rotora. Sličan problem je i u Rokićima na izlazu na magistralu te na Meterizama, pa sam mišljenja da bi to mogla biti iduća prometan intervencija-objašnjava Periša.
Učenici su zadovoljno brojali prometne sudionike i kako su nam kazali iznimno su sretni što su naučeno u školi odradili u praksi.
-Zanimljivo mi je brojati promet, ja sam zadužen za osobne automobile, kojih po mojoj procijeni najviše prođe ovom rutom. Prolaznici nas u čudu gledaju i pitaju što radimo,ma zabavno je ono naučeno u školi danas primjenjivati ovdje na cesti-kazao nam je učenik Jure Mejić.
-Jutros od devet sati je započela moja smjena, za sada sve ide tokom koji je predviđen, malo nam bura otežava rad, jer sjedimo pa nam nakon nekog vremena postane hladno-kazale su nam učenice 4.A.
Radovčić Mirko jutrošnju smjenu započeo je u 5:30, kako kaže semafor je idealno rješenje te smatra kako se već prije trebalo na ovo raskrižju nešto poduzeti, jer je jedno od najprometnijih u gradu. S njim se slaže i njegov školski kolega Karlo Aleksić koji uz to smatra da će se novom prometnom signalizacijom smanjiti prometne nesreće koje su na tom djelu učestale.