Turistička zajednica grada Šibenika u četvrtak 12. lipnja započinje medijsku kampanju, kojom će promovirati bogatu kulturnu ponudu grada Šibenika, a koja će trajati do 03. rujna.
Kroz šest oglasnih razdoblja obuhvatiti će oglašavanje na:
- osvijetljenim billboard ( jumbo) površinama na četiri lokacije ; Dubrava – ulaz s autoceste, Tromilja – ulaz iz Drniša, Primošten –Jadranska magistrala, te Srima – Jadranska magistrala .
- city light površinama –na četiri lokacije ; dvije površine u centru Vodica, te dvije površine u centru Primoštena
- jumbo kabinama ( svlačionice na javnim plažama ) na tri lokacije – po jedna kabina na plažama u Rogoznici, Murteru ( Slanica) i Pirovcu (Lolić).
– Ciljana skupina ove kampanje su gosti na području cijele šibenske regije , koje želimo privući u Šibenik na dnevni posjet, te se stoga kampanja fokusira na bogati kulturno- zabavni program, te bogatu povijesnu baštinu- kaže direktor šibenskog TZ- a Dino Karađole.
Troškovi kampanje tj. zakupa površina i izrade plakata iznose oko 60 tisuća kuna. Autor fotografija je Ivo Pervan a korištene su iz fundusa Nautičkog centra Prgin.