Europska banka za obnovu i razvoj u sljedećih nekoliko dana trebala bi odobriti novog izvođača radova na gatu Vrulje. Nakon što je šibenska Lučka uprava ugovor sa splitskim Konstruktorom raskinula, radovi na izgradnji gata koji će prihvaćati kruzere duže od200 metarapotpuno su stali. Novi izvođač trebao bi pokrenuti dizalice na ovom izuzetno važnom projektu, a među neslužbenim izvorima spominju se dvije tvrtke, zagrebački Georad d.o.o te splitski Lavčević d.d.
GEORAD ILI LAVČEVIĆ
O kojoj je tvrtki riječ u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture nisu nam željeli reći do konačnog odobrenja EBRD-a.
– Po dobivenom odobrenju, Lučka uprava Šibenik bi nakon pregovora, s novim izvođačem, a uz uvjet da novi izvođač dostavi garancije i ispunjava tražene uvjete, potpisala ugovor po istim uvjetima i cijeni prema starom natječaju iz studenog 2010. godine – navode iz Ministarstva. Podsjetimo, ovaj megaprojekt vrijedan je 12 milijuna eura, a zajmom ga financira EBRD. Prilikom potpisivanja ugovora između Lučke uprave i Konstruktora u svibnju 2010. hrabro je najavljeno kako će prva faza,. koja podrazumijeva prihvat kruzera, biti okončana do kraja 2012. godine, no kako je splitski građevinar počeo zapadati u financijske probleme rok se iz mjeseca u mjesec produžavao. Na koncu je rečeno kako će se prvi kruzeri na renovirani gat Vrulje vezati do početka turističke sezone 2013. godine, dok bi čitav projekt trebao biti okončan 2014. godine. Začudo, isto očekuje ostvariti i aktualna administracija Ministarstva prometa usprkos činjenici da su radovi na gatu stali još u svibnju ove godine.
U PETOJ BRZINI
– Dovršetak radova očekuje se prema prethodno planiranim rokovima – poručuje Josipa Perica Kojundžić, glasnogovornica Ministarstva odbacujući mogućnost da će šibenska Lučka uprava morati snositi penale ukoliko se projekt ne dovrši na vrijeme. No, hoće li novi izvođač ostvariti zadane rokove? Jedino ukoliko budu ‘vozili’ u petoj brzini, radeći po snijegu i teškim vremenskim uvjetima što nije bio slučaj s Konstruktorom…