DUŠKA’S BABUŠKAS Šibenski brend koji se širi Hrvatskom

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Šibenčanka Duška Radečić od malih je nogu gajila veliki talent za umjetnost. Tata ju je uvijek poticao i davao joj korisne savjete, pa se s vremenom njezin talent polako razvijao. Iako nije upisala srednju umjetničku školu, a kasnije za fakultet umjesto Akademije, bira Grafički fakultet, danas je magistricagrafičkog dizajna i veoma je sretna što je spojila kreativnost i tehnologiju. To je, kako nam se povjerila, idealna kombinacija s velikim mogućnostima za rad. Duška je danas poznata po svom brenduDuška’s Babuškas, likovima sličnim ruskim babuškama po kojima su i dobile ime. A, kako je sve počelo, saznajte u nastavku.

LJUBAV PREMA UMJETNOSTI

duskasbabuskas

Kako je počela tvoja ljubav prema umjetnosti?

Od malih nogu, uvijek sam crtala, zidovi u dnevnom boravku su uvijek bili prepuni mojih i sestrinih radova koje i dan danas čuvam u ladicama u sobi. Tata me uvijek poticao i davao mi savjete koji su bili čak i napredniji od onih prilagođenih djeci moga uzrasta, pa se tako i s tim talent polagano razvijao. Ipak, nikada to nisu bili dometi kojima sam ja stremila, pa tako ni danas nisam u potpunosti zadovoljna svojim crtačkim dosezima, ali bitno je stalno biti kreativan i na taj način stjecati iskustvo.

Ipak si otišla u Zagreb na Grafički fakultet, a ne na Akademiju. Kako se to tako posložilo?

-Kao klinka, jako sam se radovala Međunarodnom dječjem festivalu i na radionicama provodila vremena koliko sam god stizala. Po završetku osnovne škole, velika želja mi je bila upisati srednju školu primijenjenih umjetnosti u Splitu, ali obzirom na okolnosti i ponajviše zbog činjenice što u Šibeniku nema škole tog usmjerenja, upisala sam srednju Ekonomsku školu. U tom periodu stalno sam gurala neke svoje zanimacije i hobije sa strane, budući da se na području ekonomije teško bilo kreativno izraziti. Kako je došao period upisa na faks, Zagreb je bio ciljano mjesto, a želja za Akademijom ipak ostala neostvarena. Tada nisam vjerovala da bih mogla upasti među jakom konkurencijom, a danas mi je žao što nisam niti pokušala izboriti se za to mjesto. Ipak, Grafički fakultet se pokazao kao dobra zamjena, iako sam uvijek vapila za više kreativnosti, a manje tehnologije. Sada vidim da je to zapravo idealna kombinacija i da su mogućnosti neizmjerne.

SPONTANA IDEJA

duska babauska

Kako je nastala ideja o Duška’s Babuškas?

Upravo izložbom u Klubu Šibenčana obilježen je taj čitav period. 17. listopada sam postala 26-godišnjakinja u potrazi za poslom, s hobijima kao guštima koji me ispunjavaju, a koje sam htjela prezentirati javnosti. Zašto baš babuške? Ruske matrijoške su jako zgodan motiv, popularan u tattoo, DIY i merchandiseu. Inspiracija za crtanje je šarolika, ali ipak snaglaskom na tradicionalni stil tetoviranja – ruže, cvijeće,izražen kolor i sjene. Duška’s Babuškas je projekt koji je nastao spontano, od narudžbe prijateljice za jednu ilustraciju, nastalo ih je 20-ak, a time i ideja o brendu. Planovi su objedinjavanje ilustriranih motiva sa tehnološkim mogućnostima, odnosno tiskom. Za sada predstavljanje radova teče na Facebook stranici i interes je svakim danom sve veći. Upravo putem Facebooka, stupila sam u kontakt s djevojkom iz Delnica, Leom Grgurić, koja je pokazala izuzetni entuzijazam i sada već zajedno planiramo nove projekte. Dogovor je ispreplesti njezinu tehnološku potkovanost i moje crtačke sposobnosti. Babuške bi u dogledno vrijeme trebale biti realizirane na plakatima, stickerima, majicama, torbama, a moguće je i naručivanje personaliziranih motiva. Kako je ovo period u kojem zapravo tražim posao u struci, cilj mi je iskoristiti ga u likovnom i tehničkom usavršavanju, a možda jednog dana to bude idealna kombinacija za vlastiti posao. Do kraja godine kreće realizacija svih planiranih zamisli.

Više u novom broju Šibenskog tjednika


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.