Zbogom kočenju prije nailaska na kamere

Novi radarski sustav s kamerama koje mjere prosječnu brzinu vožnje

Foto: HAK revija
Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastavite ubrzavati trebala bi postati prošlost, piše Revija HAK.

Nama najpoznatiji sustav koji mjeri prosječnu brzinu na dionicama cesta je talijanski Tutor, koji funkcionira na autocestama u toj državi. Sličan tip kamera u uporabi je i na austrijskim autocestama. Sad se sve pokrenulo i u Njemačkoj. Prvi nacionalni radar za kontrolu brzine na dionici autoceste južno od Hannovera u zakonskoj je upotrebi. Sada bi takva tehnologija uskoro mogla biti korištena posvuda.

Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastavite ubrzavati trebala bi postati prošlost s upotrebom novog radarskog sustava koji bi mjerio vaše prosječno vrijeme na određenoj ruti ceste.

Prva dionica radarskog sustava, koja se nalazi južno od iz Hanovera, trebala bi spriječiti ovakvo ponašanje i učiniti ga beskorisnim. Ovakav sustav nadzora brzine od sada je i zakonski odobren, ali nisu svi previše oduševljeni s njim. Tu se prije svega ističu vozači, pobornici zaštite podataka pa čak i Njemački autoklub ADAC.

Prvi radar koji mjeri prosječnu brzinu je odobren nakon dugotrajnih pravnih sporova. Presuda Višeg upravnog suda u Lüneburgu stoga je konačna. To znači da bi i druge savezne države sada mogle koristiti istu tehnologiju na prikladnim rutama.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.