Zbogom kočenju prije nailaska na kamere

Novi radarski sustav s kamerama koje mjere prosječnu brzinu vožnje

Foto: HAK revija

Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastavite ubrzavati trebala bi postati prošlost, piše Revija HAK.

Nama najpoznatiji sustav koji mjeri prosječnu brzinu na dionicama cesta je talijanski Tutor, koji funkcionira na autocestama u toj državi. Sličan tip kamera u uporabi je i na austrijskim autocestama. Sad se sve pokrenulo i u Njemačkoj. Prvi nacionalni radar za kontrolu brzine na dionici autoceste južno od Hannovera u zakonskoj je upotrebi. Sada bi takva tehnologija uskoro mogla biti korištena posvuda.

Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastavite ubrzavati trebala bi postati prošlost s upotrebom novog radarskog sustava koji bi mjerio vaše prosječno vrijeme na određenoj ruti ceste.

Prva dionica radarskog sustava, koja se nalazi južno od iz Hanovera, trebala bi spriječiti ovakvo ponašanje i učiniti ga beskorisnim. Ovakav sustav nadzora brzine od sada je i zakonski odobren, ali nisu svi previše oduševljeni s njim. Tu se prije svega ističu vozači, pobornici zaštite podataka pa čak i Njemački autoklub ADAC.

Prvi radar koji mjeri prosječnu brzinu je odobren nakon dugotrajnih pravnih sporova. Presuda Višeg upravnog suda u Lüneburgu stoga je konačna. To znači da bi i druge savezne države sada mogle koristiti istu tehnologiju na prikladnim rutama.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.