Radnici iz godine u godinu postaju sve manje lojalni, barem u pogledu dužine rada kod jednog poslodavca. Potvrđuje to i istraživanje američkog Zavoda za statistiku rada, prema kojem se pripadnici generacije Z na jednom radnom mjestu zadržavaju 2,3 godine.
Stoga, ne čudi podatak kako dio radnika nakon prihvaćanja ponude za posao i početka rada za novog poslodavca nastavlja pregledavati oglase za posao.
Saznanje je to do kojeg smo došli provođenjem najnovije MojPosao ankete, u kojoj je sudjelovalo više od 2.200 ispitanika.
Svaki treći ispitanik (31%) ističe kako se, u nadi da će stići bolja ponuda, u prvim tjednima nakon početka rada na novom poslu nastavlja prijavljivati na druge, zanimljive oglase za posao.
Svoju odluku pojašnjavaju riječima kako ‘uvijek postoji bolji posao… i poslodavac’ te kako su radnici poslodavcima ‘samo broj’, stoga se i oni ponašaju na isti način.
Cijeli članak možete pročitati OVDJE.