Neuobičajeno toplo vrijeme za ovaj dio godine

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vjetar slab i umjeren, ponegdje i jak južni i jugoistočni, uglavnom u gorju moguće s olujnim udarima. Na Jadranu će jako i olujno jugo, mjestimice s orkanskim udarima poslijepodne postupno slabjeti te na sjeveru krajem dana okrenuti na jugozapadnjak i zapadnjak. Dnevna temperatura zraka uglavnom od 7 do 12, a na Jadranu između 12 i 17 stupnjeva Celzijusa.

Kolnici su mjestimice mokri ili vlažni i skliski u većem dijelu Hrvatske. U priobalju i podno Velebita puše jak vjetar, mjestimice i povremeno sa olujnim udarima. Mogući su odroni zemlje i kamenja, posebice duž Jadranske (D8) i Ličke (D1) magistrale. Jak vjetar puše na dionicama autocesta: A1 od tunela Mala Kapela do čvora Otočac, od čvora Gospić do tunela Sveti Rok te od vijadukta Božići do čvora Skradin kao i na A6 Rijeka-Zagreb između vijadukta Bukovo i čvora Delnice. Vozi se uz ograničenje brzine, no autoceste su otvorene za sve skupine vozila, stoji u izvješću Hrvatskoga autokluba (HAK) o stanju u prometu i vremenskoj prognozi Državnoga hidrometeorološkog zavoda (DHMZ).

Prognoza za sutra, 27. prosinac 2013.

U noći i prijepodne pretežno oblačno s povremenom kišom. Na Jadranu i u područjima uz Jadran uz mjestimičnu grmljavinu očekuju se obilne oborine. U istočnoj Slavoniji uglavnom suho. Samo u najvišem gorju može pasti i malo snijega. Zatim postupan prestanak kiše i smanjenje naoblake. Vjetar većinom slab, u zapadnim krajevima prijepodne umjeren sjeveroistočni, a u Slavoniji jugoistočni. Na sjevernom i dijelu srednjeg Jadrana mjestimice umjerena bura i sjeverozapadnjak. Dnevna temperatura zraka uglavnom od 7 do 12 °C, prema večeri u umjerenom padu, a na Jadranu od 10 do 16 °C.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.