Imate problem sa svojim operaterom: HAKOM zna kako treba s njima

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

HAKOM će od ove godine dio svojih aktivnosti informiranja i edukacije korisnika elektroničkih komunikacija obavljati i putem videa.

Prvi takav video vezan je za rješavanje problema koji korisnici mogu imati sa svojim operaterom, od neispravnog i previsokog računa ili nedovoljne kvalitete usluge do slučajeva u kojima korisnik smatra da operater nije postupio prema važećem ugovoru.

Trenutno u izradi je i drugi video koji će se baviti promjenama propisa pri sklapanju ugovora putem telefona koje stupaju na snagu 1. kolovoza.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.