Šibensko Iskra brodogradilište zajedno s jednim turskim natjecali su se, među sedam ponuđača za gradnju Jadrolinijinih brodova na električni pogon, a posao je procijenjen na 45 milijuna eura, odnosno po 15 milijuna eura za svaki brod, piše Novi list.
Rok za predaju zahtjeva za sudjelovanje u Natjecateljskom postupku uz pregovore s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma istekao je 22. veljače. Jadrolinija ima rok od šezdeset dana za pregled zaprimljene dokumentacije. Po utvrđivanju tko ispunjava sve formalne uvjete, objavit će se koji od zainteresiranih subjekata može sudjelovati u daljnjem tijeku postupka, službeno su obznanili iz Jadrolinije. U prvoj fazi natječaja, koja će potrajati još dva mjeseca, valorizira se sposobnost natjecatelja prema traženim dokazima. U drugom krugu, sve one koji budu ispunjavali tražene uvjete Jadrolinija će pozvati na dostavu inicijalne ponude i daljnje pregovore.
Od inozemnih konkurenata u kuloarima se spominje da su svoje zahtjeve za sudjelovanjem dostavila brodogradilišta iz Italije, Nizozemske, Španjolske i Estonije.
O novim ‘zelenim’ brodovima Jadrolinije zna se da bi trebali biti okvirne dužine između 45 i 50 metara, s kapacitetom prijevoza 389 putnika, od čega u zatvorenim prostorima minimalno njih 150. Trebali bi zamijeniti najstarije iz flote, šezdesetak godina stare brodove ‘Tijat’, ‘Postiru’ i ‘Premudu’, a planirani su u prvom redu za plovidbu na dubrovačkom području, na liniji prema Elafitima, na šibenskom, gdje će održavati vezu s Prvićem, Zlarinom i drugim otocima te u lošinjskom arhipelagu.
Njihova izgradnja većim dijelom, do 65 posto, sufinancirala bi se europskim sredstvima, a Okvirni sporazum koji će Jadrolinija sklopiti s odabranim ponuditeljem predviđen je na maksimalni rok od četiri godine.
Cijeli tekst pročitajte OVDJE.