Hrvatska udruga za odnose s javnošću HUOJ sinoć je održala svoj deveti Grand PRix na kojem su dodijeljene nagrade za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću u nekoliko kategorija. U kategoriji Grand Prix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za velike tvrtke otišla je projektu ‘Izgradnja reputacije i pozicioniranje D-Resorta Šibenik’ koji je za Dogus Group Croatia radila tvrtka Hauska i partneri.
Nagradu Komunikator godine odnijela je kolumnistica Heljena Puljiz.
Grand PRix za odnose s javnošću u javnome sektoru dobio projekt Kulturni incidenti agencije Vajt d.o.o. i HNK Split. U kategoriji nevladinog sektora pobjedu je odnio projekt UNICEF Muzej realnosti, Helvetika komunikacija (Švicarska kreativna rješenja).
Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru u kategoriji male i srednje tvrtke Grand PRix je dobio projekt ‘Komunikacijska podrška projektu Tour of Croatia’, Media Val d.o.o.
Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje dobila je INA – Industrija nafte d.d. za projekt ‘Kako je prostor za vaše ideje postao spajaLICA’.
Grand PRix za unutrašnju komunikaciju dobio je projekt ‘ProBUDI se uz (Branimira) Budetića’, Allianz Zagreb d.d.
Nagradu za najbolju prilagodbu svjetske kampanje dobio je projekt ‘Najbolji posao (Travopazitelj)’, Komunikacijski laboratorij d.o.o.
U kategoriji digitalne komunikacije nagradu je osvojila Nova TV za projekt ‘#FelfieHR’, dok je u kategoriji političke komunikacije Grand PRix osvojio Vajt d.o.o. za projekt ‘Srđan Gjurković – jednostavno dostupan’.
Naslovna fotografija: Facebook HUOJ