Predstavljanje nacrta strategije intermodalnog prijevoza grada Šibenika

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

U srijedu, 11. lipnja, s početkom u 11 sati, u Gradskoj vijećnici bit će predstavljen nacrt strategije razvoja intermodalnog prijevoza u Šibeniku za razdoblje do 2024. godine. Strategiju i najavljene pilot projekte, javnosti će predstaviti  Odjel za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika.

Glavne poteškoće u prometu u Šibeniku stvara pretjerano korištenje privatnih automobila. Razlog tome je neadekvatni javni gradski prijevoz, loša povezanost različitih elemenata javnog prijevoza, nedovoljno korištenje alternativnih oblika prijevoza i neiskorišteni potencijali prijevoza morskim putem.

Strategija predviđa unaprijeđenije sustava autobusnog prijevoza, što uključuje bolju organizaciju, uređenje stajališta i nabavku novih, ekoloških autobusa. Izgradnjom eskalatora i žičara povezat će obalni dio grada s višim područjima uz smanjenje gužve na gradskim prometnicama. Sustav korištenja javnih bicikala omogućit će jednostavnije povezivanje rubnih dijelova grada sa središtem, bez stvaranja emisija štetnih plinova. Strategija uključuje i novi pristup korištenju potencijala morskog prijevoza. Korištenjem suvremenih, laganih i ekoloških plovila i osmišljavanjem sustava brodskih linija, prijevoz morskim putem postaje jednostavniji, brži i jeftiniji, posebno tijekom turističke sezone.

Kako bi predložene novosti saživjele i u praksi, projekt INTERMODAL predviđa  pilot program uvođenja brzih i jeftinih brodskih linija koje će povezati Šibenik sa Skradinom, Vodicama i Solarisom, uz uključivanje otoka Prvića i Zlarina. Pilot program obuhvaća i uvođenje sustava korištenja javnih bicikala u gradskom prijevozu, s mogućnošću preuzimanja i ostavljanja na različitim punktovima u gradu.

Projekt INTERMODAL sufinancira Europska komisija u okviru programa IPA Jadranske prekogranične suradnje. Vrijednost dijela projekta kojeg provodi Grad Šibenik je 200.000 €, od čega EU sufinancira 170.000 € (85%).


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.