-Božićno- novogodišnji program ‘950a u Docu – Budi u Šibeniku 2016.’ u potpunosti je opravdao sva očekivanja organizatora, posjetitelja, izvođača i svih sudionika programa – složili su se jutros prilikom rezimiranja Adventa i dočeka Nove godine u Šibeniku gradonačelnik Željko Burić, pročelnica za društvene djelatnosti Grada Šibenika Mirjana Žurić, direktor TZ grada Šibenika Dino Karađole te koordinatori programa Morana Periša i Zoran Erak, odnosno Mo&Zo company, kako ih je nazvao Burić.
-Cilj je adventskog sajma vratiti i mlade i stare u najvrjednije što Šibenik ima, a to je centar grada. Odaziv Šibenčana je najbolji dokaz da smo to postigli. Svima koji djeluju u staroj gradskoj jezgri dali smo priliku da nađu svoj interes, a dogodine će Advent u Šibeniku biti bolji, veći i s nekim novim sadržajima – najavio je prvi čovjek Šibenika, dodavši kako su ove godine Šibenčani odlazili u grad spontano, vodeći se logikom ‘Nekoga ću sresti u parku’
Mirjana Žurić dodala je da nema namjeru uspoređivati šibenski Advent s drugim gradovima – Nismo se uspoređivali s drugim sredinama ni kopirali ih. U našem se gradu osjećamo bajkovito. Bilo je sadržaja za sve ukuse: i klizalište, i tvrđavica za djecu, zatim doček Nove godine, koji je, iako je bilo hladno, izvukao ljude na rivu. Kritike su nam dobrodošle jer sljedeće godine želimo biti još bolji – zaključila je pročelnica za društvene djelatnosti Grada Šibenika.
Dino Karađole najavio je i skorašnji izlazak filma Advent u Šibeniku kao gotovog turističkog proizvoda, a spomenuo je grupicu iz Slovenije koja se ciljano uputila u Šibenik na doček 2016.
Morana Periša i Zoran Erak, koordinatori ovogodišnjeg adventskog programa, među ostalim, odradili su ‘najhladniji’ dio posla – svaku su večer u parku pratili da se sve u parku odvija po planu – Šibenik se našao na karti urbanih središta Hrvatske i adventski sajam bitan je za imidž grada – započela je Morana. – Novi program na tri etaže bio je pun pogodak, a to je pokazala i anketa – 94.5 posto ispitanih zadovoljno je osmišljenim programom. Od novih sadržaja tu je bio Božićni medenjak, ali i Freetulada koja se polako brendira, zatim sadržaji za djecu koji su dobro primljeni na kojima se još može raditi – istaknula je Morana.
S Moranom se slaže i Zoran Erak – Cilj je bio izvući ljude iz kuća u prosincu i to smo uspjeli. Zahvalio bih službama koje su izvrsno odradile posao, a to su Gradska čistoća, Zelenilo, hitne službe i Gradski parking. Dogodine idemo još bolji – rekao je Erak.
Na novinarsko pitanje o ugostiteljima koji su nezadovoljni sajmom jer im ‘otima’ goste, gradonačelnik Burić nije se libio odgovoriti – Prije svega, ne radi se o ugostiteljima nego o jednom ugostitelju. Cilj je Grada raditi u interesu građana cijelu godinu, a na sajmu su se svi mogli uključiti, i svi koji su se uključili su zadovoljni. Ugostitelji su se prilagodili i priključili, ali ima i oni koji gledaju sitne interese i nisu se mogli uključiti kasnije. Tada se događa to što se događa i to je nažalost, tipično za Šibenik. Šibenik je platio visoku cijenu zbog guranja privatnih interesa i toga više nema. Uostalom, komercijalni interes nije cilj adventskog sajma nego vraćanje ljudi u grad – jasan je bio Željko Burić.
KOLIKO JE SVE TO KOŠTALO?
Advent u Šibeniku bio je podjeljen na četiri tematske cjeline: Klizalište je u potpunosti financirao Gradski parking, Božićne čarolije koštale su 40 tisuća kuna, a Advent i doček Nove godine (izvođači, smještaj, produkcija, pozornica, wc kabine, zaštitari…) koštali su 732 tisuće kuna. S prihodima od 413 tisuća kuna, ukupan trošak Grada Šibenika za program koji je trajao 23 dana iznosi 319 tisuća kuna.
U čast uspješna 23 dana Božićne čarolije u Šibeniku, organizatori su zajedničkim snagama izrezali tortiu u hotelu Life Palace na Meduliću.