Više

FOTO: UMORNI SMO ALI IDEMO DO KRAJA: Toni i Filip na pola puta kajakaške avanture

-Danas smo baš krepani, ali živi smo i zdravi! – s otoka Ista javili su nam se Šibenčani Toni Skelin i Filip Plavčić koji su se 15. srpnja otisnuli na pustolovinu u kajaku. Dvojica entuzijasta planiraju u 18 dana obići gotovo polovinu Jadrana, od Pule do Šibenika.

kajak skelin

Za sada njihova avantura ide po planu, nalaze se na polovini zacrtanog puta, a do sada su prešli 132 kilometra.

-Put je zaista prekrasan, vidjeti sve ove otoke, uvale…Jutros nam je bilo malo valova pa je bilo teže veslati zato ćemo se poslijepodne najvjerojatnije uputiti do Molata i tamo odmoriti iduća dva dana – govori nam Toni dodajući kako je na otocima koje su dosad obišli bilo teško pronaći idealnu uvalu s plažom na kojoj mogu ostaviti kajak te prespavati.

kajak skelin4

Na put kreću rano ujutro, već oko pet sati, veslaju po desetak kilometara, zatim slijedi odmor na jednom od odredišta i nastavak u poslijepodnevnim satima.

Budući da paklene vrućine ne posustaju, Tonija i Filipa pitamo kako ih oni podnose.

– Jednostavno poslije 10 sati ne možeš biti na suncu koliko peče. Zato u poslijepodnevnim satima krećemo oko 16 sati i onih prvih sat vremena bude jako gadno koliko je vruće – priznaju.

skelin kajak1

Dvojica Šibenčana, što uopće ne čudi, prava su atrakcija u mjestima gdje stignu.

U jednoj uvali na Lošinju gdje smo odlučili prespavati zaustavio nas je čovjek koji tamo živi i vidio naljepnice Pula-Šibenik i pitao nas mislimo li stvarno prijeći toliki put. Kada smo mu rekli da mislimo, bio je oduševljen i odmah nas pozvao kući, počastio večerom i pićem…Sinoć smo upoznali ekipu na Silbi i malo s njima noćarili – smije se Toni.

skelin kajak2

kajak skelin 5

- Advertisment -

NAJNOVIJE

Objavljeni detalji slavljeničke turneje Bijelog dugmeta: Evo kada...

Bijelo dugme, jedan od najvećih rock and roll sastava s područja bivše Jugoslavije, ove i iduće godine slavi 50. rođendan dugoočekivanom turnejom nazvanom “Doživjeti...

Prominjani u pripremama za tradicionalne 67. Prominske igre...

Prominske igre – tradicionalna kulturno-sportska manifestacija kojom Prominjani njeguju tradiciju svojim predaka i čuvaju od zaborava običaje i navike svojih starih, koji su svake...

Beogradski Proto Tip stiže u Šibeniku, a za...

U sklopu glazbenog programa 'Nevidljiva scena' u subotu, 27. travnja u 21.30 sati u klubu Azimut, koncert će održati beogradski bend Proto Tip kojeg...

‘Flora Dalmatica’: Za vikend akcija čišćenja, izrada hotela...

Treću godinu zaredom, u okviru programa festivala prirode 'Flora Dalmatica' nastavlja se radionica čišćenja i uređenja zelene površine ispod vanjskog igrališta OŠ 'Juraj Dalmatinac'...

NAJNOVIJE

Objavljeni detalji slavljeničke turneje Bijelog dugmeta: Evo kada će biti prvi koncert u Hrvatskoj

Prominjani u pripremama za tradicionalne 67. Prominske igre u Oklaju

Beogradski Proto Tip stiže u Šibeniku, a za sve je ‘kriva’ Nevidljiva scena

‘Flora Dalmatica’: Za vikend akcija čišćenja, izrada hotela za kukce, sajam razmjene bilja i predstavljanje prve ‘Biljkoteke’