Na Veleučilištu u Šibeniku u prosincu je pokrenuta Novinarska sekcija koja je zasad okupila sedamnaest članova. Zasad, jer njihova vrata su i dalje otvorena svim zainteresiranima za ovaj vid aktivnosti. O čemu se točno radi, kojim će se temama baviti i kako je sve to krenulo, rekli su nam danas kada smo ih posjetili na njihovom redovitom sastanku.
Na čelu sekcije, u ‘predsjedničkoj fotelji’, nalazi se Matija Blaće kojeg su članovi izabrali demokratski između sebe, a on je ujedno i idejni začetnik ove sekcije.
– U sekciji je ukupno 17 prijavljenih, ali naša su vrata otvorena za sve zainteresirane. Portal je u procesu tehničke realizacije i očekuje se njegovo ‘dizanje’ za nekih mjesec dana. Bavit ćemo se svim temama koje bi mogle zanimati studente, od izlazaka i zabave do mogućnosti usavršavanja. Kolegije održavamo jedanput tjedno, a nakon lansiranja portala i češće. Članovi su izrazili želje koje bi teme pokrivali tako da će biti svega – istaknuo je Blaće.
– Svima nama je osnovni cilj sama promocija Veleučilišta kao fakulteta koji ima svoju cijenu i čija diploma znači, da maknemo ono ‘ah, šibenski fakultet’ – ispričala nam je Ivana Žulj, zadužena za PR.
Svi članovi su s menadžmenta, ali sa različitih godina. Naravno, pozvani su i drugi smjerovi, a kako je Blaće istaknuo, ovo su ljudi koji su prvi pokazali interes.
Sekcija ima i svojeg fotografa, Sanju Ivanišević, koju fotografija zanima i privatno i ovo vidi kao odličnu priliku za osobni, ali i profesionalni napredak.
– Naš portal, za koji su domena i hosting već kupljeni, je isključivo neproftini portal koji nema reklama. Nas financira Veleučilište i mi ni nemamo želja za reklamiranjem, jedina želja je našim studentima priuštiti malo zabavnog sadržaja, ali i onog informativnog – objasnio je Blaće.
S početkom idućeg semestra u planu je i objavljivanje najboljih seminarskih radova i video sekcija.
Novinarska sekcija je dogovorila suradnju kako s lokalnima, tako i s tri nacionalna portala kako bi što adekvatnije pokrili sva zbivanja bitna za studente.
– Jako puno se toga događa, svaki dan izlaze nova natjecanja, radionice i programi i to im želimo približiti.
Josip Kuštera je zadužen za dizajn portala, a u suradnji s Ivanom Perkovom, studentom vizualnih komunikacija u Splitu, je i izradio logo.
Iz sekcije pozivaju sve zainteresirane da se jave, a naglašavaju da im ova aktivnost može poslužiti i dalje u životu budući da se ova aktivnost upisuje u diplomu suplemment.
Pred članovima sekcije su veliki planovi, puno dobre volje i entuzijazma i ono glavna misao vodilja – dignuti cijenu Veleučilišta, pokazati njegovu važnost, doprijeti do studenata i olakšati ima studentski život. Kako u profesionalnom, tako i u socijalnom smislu.