Početkom lipnja svoja je vrata otvorio Muzej sv. Frane koji je Šibenčanima i turistima omogućio uvidu u bogatu i vrijednu povijest franjevačkog samostana koja je toliko dugo bila skrivana od očiju javnosti.
Projekt realiziran u samo četiri mjeseca ponudio je javnosti nešto što predstavlja veliko bogatstvo na nacionalnoj razini, a mi smo provjerili kakva je situacija i posjećenost samog Muzeja dva mjeseca nakon svečanog otvorenja.
– Prošlo je dva i pol mjeseca od otvaranja muzeja. Puno je turista koji prolaze kroz Šibenik ali ne možemo reći da ih zanima kultura. Ono što smo primjetili je da je riječ o ‘šetačima’ koji koriste blagodat sunca i mora. Očekujemo sada, s obzirom na dosad viđeno, da s pogoršanjem vremena dođe i do većeg broja posjetitelja.
Nismo impresionirani brojem posjetitelja, ali nismo ni u velikom nezadovoljstvo jer razumijemo što nudimo i razumijemo koja vrsta ljudi dolazi – rekao nam je gvardijan Ivan Brdarić koji smatra da s promocijom ipak nisu napravili sve što su mogli.
Razlog se krije i u činjenici što su kasnili i sa samim radovima ali dogodine očekuju drugačiju situaciju. Jača promocija, uspostavljanje veza sa agencijama i vodičima i informiranje šire javnosti o onome što nude. Organiziranih grupa dosada nije bilo, u već otisnutim vodičima podataka o Muzeju nema jer su vodiči tiskani ranije i to je nešto na čemu moraju poraditi.
– Reakcije dosadašnjih posjetitelja su više nego pozitivne, ostaju imprsionirani i iznenađeni bogatstvom koje knjižnica nudi kao i činjenicom da je riječ o trećoj po važnosti knjižnici u Hrvatskoj sa tim starinama. Većinu ih šokira i sam vrt koji nisu očekivali, kao i glazbeni dio koji se nudi u prostoriji samog muzeja.
Ovdje na jedno mjestu nalazimo četiri ‘brendovite točke’ : Šibenska molitva, koralni napjevi, orgulje i Ivan Lukačić koji je sam po sebi ime poznato u glazbenom svijetu – nastavlja gvardijan.
Knjiga utisaka je ispunjena mahom pozitivnim komentarima oduševljenih posjetitelja, a na samom Muzeju i onima koji stoje u organizaciji je da do iduće godine naprave više po pitanju promocije i približavanja onoga što nude turistima, ali i domaćim posjetiteljima.