DIREKTORI O BURIĆEVOM DOPISU: Ovo nam nije nikakva novost!

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Gradonačelnik Željko Burić uputio je jutros dopis svim direktorima gradskih poduzeća i ravnateljima ustanova u kulturi koji se odnosi na komunikaciju s građanima i transparentnost u radu.

Kako kaže gradonačelnik, većina upita građana vezana za rad gradskih poduzeća upućuje se izravno Gradskoj upravi umjesto poduzeću na čiji se rad pitanje odnosi.

– Komunikacija s medijima i građanima mora biti primjerena vremenu u kojem živimo i radimo, a posebice se to odnosni na djelatnosti koje moraju biti u funkciji građana te se traži otvorenost na svim razinama. Ta obveza postoji i otprije, no na ovaj način želimo da građani dobiju bržu informaciju i to ‘iz prve ruke’, a ne posredstvom odjela Grada Šibenika – pojasnio je gradonačelnik Burić. Čitav dopis pročitajte ovdje.

Direktori će tako morati  u svrhu transparenosti poslovanja i efikasnije komunikacije s građanima u roku od tjedan dana, koliko im je vremana dao gradonačelnik, na internetskim stranicama tvrtki otvoriti vidljivu rubriku namijenjenu pitanjima građana te facebook stranicu na koju će postavljati sve informacije bitne građanima, ali i odgovarati na upite i komentare. Osim toga, među postojećim zaposlenicima trebaju imenovati osobu koja će biti zadužena za ažuriranje podataka.

A ŠTO KAŽU DIREKTORI?

Vilijam Lakić, ravnatelj Gradske knjižnice, kaže kako Knjižnica već ide ukorak s vremenom.

vilijam lakic

– Preko prava na pristup informacijama imamo otvorenu rubriku za upite. Postoji obrazac za upite, koji se mogu poslati i poštom, a građani se javljaju i telefonom. Iako svi djelatnici u Knjižnici komuniciraju s građanima, Melinda Grubišić, inače voditeljica matične službe, zadužena je za komunikaciju. Sve u svemu, ovaj dopis gradonačelnika nam i nije neka velika promjena. Stranica Knjižnice se redovito ažurira, kao i facebook na kojem smo uvijek aktivni – priča Lakić i dodaje da Knjižnica rijetko prima ikakve upite, a da nisu vezani za posudbu knjiga.

Slično priča i Siniša Burić, direktor Zelenila.

sinisa buric

– Mi ovako funkcioniramo već deset godina. Imamo facebook stranicu i internetsku stranicu i ako nas građani nešto pitaju, odgovaramo im. Odgovaram uglavnom ja, budući da sam uključen u sve poslove, mislim da sam najmjerodavniji za to. Ipak, nešto previše upita i nemamo. Nema tu neke velike promjene u poslovanju, to radimo već deset godina – rekao je Burić.

I Gojko Lambaša, ravnatelj Muzeja Grada Šibenika, podržava intenciju gradonačelnika da se ide ukorak s vremenom.

lambasa

– Potrebno je biti dostupan javnosti. Mi upite građana primamo uglavnom na internetskoj stranici. Facebook još nemamo ali ćemo ga otvoriti, a među kolegma ćemo ovih dana imenovati osobu kojoj najbolje leži komunikacija – najavljuje Lambaša.

Poduzeće koje prima dosta poziva građana je Vodovod i odvodnja, a kako kaže glasnogovornica Anita Vlaić, pitanja se uglavnom odnose na potrošnju vode, priključke i dugovanja.

– Na sve upite se odgovara u zakonskom roku od 15 dana. Na internetskoj stranici piše službeni mail na kojeg stižu upiti građana, a facebook još nemamo – rekla je Anita.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.