Hoće li se krenuti u rekonstrukciju raskrižja kod Dalmarea u Hrvatskim cestama još nije odlučeno. Podaci o prometu koje su Hrvatske ceste zatražile, a učenici Prometno-tehničke škole u Šibeniku ih zbrojili, dostavljeni su te se trenutno obrađuju, odgovoreno nam je iz HC-a. Šibensko ‘usko grlo’ međutim trebalo bi se konačno riješiti o čemu su postali svjesni i u Zagrebu.
-Brojanje prometa na raskrižju Jadranske magistrale i ulice V. Škorpika provelo se zbog prometnih gužvi kojima smo svjedoci svakodnevno, posebno u vrijeme turističke sezone, a sa ciljem da se provjere moguća prometna rješenja kojima bi se povećala propusna moć na predmetnom raskrižju – odgovorili su na naš upit iz Hrvatskih cesta.
Osim rješavanja prometnih gužvi, novo prometno rješenje ovog raskrižja trebalo bi predvidjeti i otvaranje novog kraka prema zoni TLM-a. Naime, Hrvatske ceste od šibenskog poduzetnika Vlade Čovića zaprimile su zahtjev da se na predmetnom raskrižju s magistrale prema zoni TLM-a i zoni Podi Ražine otvori još jedan krak te da se u plan za 2015. ili 2016. godinu predvide sredstva za realizaciju ovog projekta.
Malo je vjerojatno kako će se u projekt krenuti do kraja godine pogotovo jer nam predstoje parlamentarni izbori i tradicionalna rošada po državnim tvrtkama, ali nije nevjerojatno da se već u idućoj godini počne realizirati raskrižje kod Dalmarea.
Prometni stručnjak Zdravko Peran ističe kako bi se u rekonstrukciju raskrižja kod Dalmare čim prije trebalo riješiti, a napominje kako su gužve koje se u ljetnim mjesecima stvaraju na jadranskoj magistrali postale, ne samo prometni, već i turistički problem.
-Neosporno je da je Jadranska magistrala valorizirala prirodne i gospodarske potencijale ovog područja, ali je u mnogim mjestima i gradovima postala gradska ulica. ‘Presjekla’ je postojeća i utjecala na formiranje novih naselja s obje strane trase a što je dovelo do sukobljavanja prometnih tokova. Ogromni zastoji u prometu, koji rezultiraju negativno za psihu čovjeka su problemi koji se ne rješavaju postavljanjem jednog ili dva prometna znaka. To je ozbiljan turističko prometni problem, a ne samo prometni problem – poručuje Peran.