Gradonačelnik Željko Burić reagirao je na jučerašnju konferenciju za medije šibenskih SDP-ovaca Franka Vidovića i Joška Šupe koji su, podsjetimo, ustvrdili kako će projekt gradnje podzemne garaže s tri etaže na Poljani značiti financijski i prometni potop grada i Gradskog parkinga.
Burić navodi kako ga SDP-ove kritike podsjećaju na situaciju s križanjem Bosanske i Radićeve ulice kada su tvrdili kako će semaforizirano raskrižje stvarati prometne čepove, a sada se pokazalo, poručuje Burić, da je to sjajna investicija, a gužvi ni za vrijeme špice turističke sezone nema.
-Što se Poljane tiče, hoće Gradski parking ili Grad Šibenik moći ispratiti financijski taj projekt najbolje će reći financijski stručnjaci, a od HBOR-a očekujem da prati taj projekt. Osim toga, imamo naznake da će i Ministarstvo prometa u sljedećoj proračunskoj godini pratiti financiranje Poljane upravo zato što se ovaj projekt tretira kao važan infrastrukturni projekt za grad Šibenik. Po studijama HBOR-a financijski kapaciteti Gradskog parkinga su ok te opterećenje neće biti ništa veće nego što je sada jer se isplaćuje kredit kojeg Gradski parking ima za kupnju Autobusnog kolodvora – poručuje Burić dodajući da postoji varijanta da se uz ovaj kredit, najvjerojatnije HBOR-a, potreban za izgradnju podzemne garaže na Poljani, isplati i preostali dio kredita od Autobusnog kolodvora.
Burić navodi i kako će Gradski parking, dok se budu vršili radovi na Poljani, uvesti i nova parkirališna mjesta, a sve kako se toj tvrtki ne bi smanjili prihodi zbog gubitka naplate parkinga na Poljani.
-Aktivirat će se parking u TEF-u, a famozni Importanne bit će stavljen u funkciju podzemne garaže gdje će se dobiti dodatnih 70 parking mjesta – najavljuje.
Suvišno mu je, nastavlja, govoriti je li isplativije graditi garažu s jednom ili tri etaže kada su građani i obrtnici stare gradske jezgre, tijekom ankete koja je provedena u sklopu europskog projekta Jewel, odabrali upravo garažu s tri etaže.
-Jedna etaža je besmislica jer ne bi dobili ništa više nego što sada imamo. Svi prometni stručnjaci su iznašli rješenje i ono je preinačeno, to nije ona varijanta ulaz na jednom mjestu izlaz na drugom. Studije pokazuju da je Šibeniku, ako se želi turistički razvijati, potrebno oko 1200 novih parking mjesta, a Poljana će ih dati tek 270 – kaže.
Što se tiče projekta Drage, Burić odgovara kako nema namjeru prisiljavati privatne investitore, ali će ih svakako poticati da se s tim projektom nastavi te dodaje kako istovremeno nisu odustali od izmještanja Vatrogasnog doma na prostor bivše vojarne Bribirskih knezova.