Hrvoje Zekanović, kandidat za šibenskog gradonačelnika, iz ladice je izvukao projekt zračne luke na Pokrovniku, star preko 30 godina, te ga je predstavio novinarima na brdu Mideno odakle puca pogled na ravnicu gdje bi, prema njegovim riječima, trebao biti šibenski aerodrom.
Jedan od Zekanovićevih argumenata je da, ako Zadar i Split proširuju svoje zračne luke, zašto onda Šibenik ne bi imao svoj vlastiti aerodrom koji bi stao, po njegovoj računici, u desetak milijuna eura.
– Upravo danas pričamo o potencijalnoj zaračnoj luci, a jučer je bilo otvaranje Zračne luke Franjo Tuđman. Ona godišnje prekrca oko 2,5 milijuna putnika, a napravljena je za pet miljuna putnika. Vrijednost te investicije bila je oko 300 milijuna eura, a nitko u Hrvatskoj nije doveo u pitanje je li ta investicija potrebna – podsjetio je kandidat za gradonačelnika na konsenzus koji je vladao oko te zračne luke.
Pokrovnik je odabran za zračnu luku iz više razloga, a jedan od najvažnijih je geomorfološki, odnosno riječ je o krajoliku koji je idealno horizontalan.
– Mi smo propulzivna turistička regija s rastom i imamo potencijalni razvoj zračnog prometa. Vlasnik ovog terena je Republika Hrvatska pa ne bi trebalo biti problema oko rješavanja imovinsko-pravnih odnosa – poručio je Zekanović.
Na toj lokaciji su se, kaže, već spuštali britanski avioni netom nakon Drugog svjetskog rata, a prije par godina se prisilnim slijetanjem na Pokrovnik spasio mađarski pilot.
– Iako zvuči moćno, zračna luka i nije toliko skupa investicija. Pista, signalizacija, odnosno nekakva procjena investicije je desetak milijuna eura. Mi u Šibeniku imamo brzorastući turistički sektor i trebali bismo tražiti dodatne kapacitete u zračnom prometu. Svaka infrastruktura je preduvjet razvoja bilo kojeg razvoja, a zračna luka bi brendirala Šibenik – istaknuo je neke od argumenata Zekanović.
Napomenuo je kako bi zračna luka, također, zaposlila određen broj ljudi, a riječ je direktno i indirektno o stotinama radnih mjesta.