Napojnica, bakšiš, tringelt – dio je novca koji ostavljate najčešće u uslužnim djelatnostima kada ste zadovoljni pruženom uslugom. Štefica Čurila Kudelić desetljećima radi kao frizerka. Napojnica joj dobro dođe kao džeparac, kaže za HRT.
– Napojnice dobivamo kad je klijent zadovoljan uslugom, ali često dobivamo i za smijeh, kad smo nekome uljepšali dan, ili kad smo ga samo poslušali, kad smo imali neke probleme, i za to daju napojnice jer se osjećaju ugodno u našem ambijentu, kaže za emisiju Potrošački kod.
Ipak, napojnice se kod nas najčešće ostavljaju u restoranima i kafićima.
– Ljudi ostavljaju minimalno. Najviše se zaokružuju računi, ako je račun od 19 kuna, zaokruži se na 20. Ako su zadovoljni ostave napojnicu, ako nisu – ne ostave ili jednostavno nemaju da bi mogli ostaviti, kaže Marijan Tači, vlasnik kafića.
Da bi svi ravnomjerno imali koristi od napojnice, u njegovu kafiću imaju zajedničku kasicu iz koje na kraju dana dijele prikupljeno.
Više pročitajte OVDJE.