Hrvatska turistička zajednica promovira adventska događanja diljem Hrvatske, a među njima i šibensku Adventuru. Posebna i ciljana kampanja fokusirana je na promociju adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku tokom zime.
Kampanja krajnjeg korisnika vodi na vrlo posjećenu web stranicu HTZ-a ‘Croatia Feeds‘ gdje se promovira adventska ponuda, od nagrađivanih božićnih sajmova do prekrasnih slavlja uz more. Uz Šibenik, promovira se Advent u Zagrebu, koji je tri godine zaredom osvajao titulu najboljeg božićnog sajma u Europi, te adventska događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, Mariji Bistrici…
Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Francuske, Mađarske i Velike Britanije. Kampanja se provodi putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter uz YouTube oglašavanje.
– Izuzetno nas veseli što smo tijekom posezone kontinuirano zadržali rast turističkog prometa. Trendovi pokazuju da su hrvatske destinacije sve traženije tijekom zimskih mjeseci što je rezultat kreiranja bogate i kvalitetne destinacijske ponude koja uključuje zanimljive adventske programe. Vjerujemo kako će i ova kreativna kampanja na osam svjetskih tržišta pozitivno utjecati na turističke rezultate tijekom prosinca, odnosno kako ćemo s njom zaokružiti ovu vrlo uspješnu turističku godinu – smatra direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.