Hrvatski turizam dobio je dvije prestižne nagrade na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju do 17. svibnja 2019. godine i to za doživljaj filmske ture ‘Igre prijestolja’ u Dubrovniku te za suradnju sa Slovenskom turističkom organizacijom. Hrvatska je osvojila nagrade u kategoriji ‘Amazing Travel Experiences of the Year’ koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja koju koristi preko 100 milijuna ljudi diljem svijeta, priopćili su iz HTZ-a.
Predstavništvo HTZ-a u Šangaju sudjelovalo je i na ETOA radionici održanoj uoči ITB-a na kojoj se direktorica Predstavništva Franka Gulin susrela s preko 25 turoperatora i kineskih medija.
– Dojmovi s radionice su sjajni, bili smo definitivno među najtraženijim turističkim destinacijama radionice, a svi se zanimaju za duže ture i produljenje broja noćenja u Hrvatskoj. Činjenica da su nas ključni kineski kreatori javnog mnijenja odabrali za nagradu Best Travel Experience dovoljno govori o značaju Hrvatske kao jednog od najbrže rastućih tržišta za kineske turiste. Ta nas nagrada veseli jer ukazuje i da Hrvatska postaje popularno odredište i za kineske turiste mlađe populacije što je svakako odmak od klasičnog tipa turista koji nas posjećuje i u skladu je s našom strategijom usmjerenom prema ovom tržištu – naglasila je Gulin.
Inače, Hrvatska turistička zajednica predstavlja ponudu u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 23 europskih subjekata, među kojima i EPK Rijeka 2020. te TZ grada Zagreba. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo s predstavnicima kineskog turističkog sektora i koji je preuzeo nagrade za hrvatski turizam.
– Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u godini koja je proglašena hrvatsko kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu – rekao je Staničić.