Šibenčanin Božidar Omašić, vozač kamiona, kao stariji čovjek oslabljenog zdravlja nije htio ići na ukrcaj tereta u Lombardiju, a šef firme za koju radi kazao mu je kako će mu uručiti otkaz, piše Večernji list.
Koronavirus zadnjih dana poremetio je i cjelokupno svjetsko gospodarstvo i normalno funkcioniranje na privatnom ali i poslovnom planu. Među najugroženijima su svakako profesionalni vozači i vlasnici cestovnih prijevozničkih kompanija. Toj tezi ide u prilog priča o šibenskom vozaču, 65-godišnjem Božidaru Omašiću kojem je vlasnik tvrtke u kojoj radi putem telefona dao otkaz.
– Moje zdravlje nije baš najbolje, može me ubiti i obična gripa, a kamoli ne koronavirus. Pa i liječnici su mi rekli da se pripazim s obzirom na prirodu posla. Da ne putujem u žarište epidemije – ispričao je Omašić za Večernji list.
– Ja sam krajem prošlog tjedna krenuo sa šleperom iz Dalmacije prema Trstu gdje sam trebao iskrcati robu, radilo se o nekakvim dijelovima za kruzerske balkone. Međutim, negdje na pola puta nazvao me šef i kazao kako nakon tog iskrcaja moram nastaviti za Lombardiju u malo mjesto pored Bergama gdje me čeka novi ukrcaj. Tada sam stao na prvu benzinsku postaju, nazvao šefa i kazao mu kako ne bih baš želio ići u najveće europsko žarište epidemije, tim više što su baš u tom trenutku počele stizati vijest o sve većem broju umrlih, pustim ulicama, karantenama…”, prepričava Omašić napominjući kako se sve zbilo u nedjelju dok cijela Italija nije bila karantena već samo regije Lombardija i Veneto i neki manji dijelovi na sjeveru.
To je Omašićevom šefu bio sasvim dovoljan razlog da ga izvrijeđa, najavi mu otkaz preko telefona i dodatno ga preusmjeri – u novo žarište.
– Rekao mi je da je sa mnom završio i da će mi uručiti otkaz prvom prilikom kad se vidimo. Ja sam samo šutio, jednostavno nisam imao više što za reći, a onda mi je naredio da ako već ne želim u Lombardiju da iskoristim to što sam u Italiji pa odem po jedan treći teret u Vicenci. Nisam mogao vjerovati da mi to govori, pa Vicenca je u regiji Veneto koja je bila jednako opasno žarište kao i Lombardija. Odbio sam i tu vožnju – tvrdi naš sugovornik s kojim smo pričali u utorak u poslijepodnevnim satima. On je tada, naime, taman izašao iz tunela Učka.
Večernji list kontaktirao je i šefa.
– Znam točno zbog čega me zovete. Taj vozač je lažljivac i kukavica. Ako sam ja mogao 1991. godine voziti kamione među granatama i bombama onda može i on među tim virusom. Može ga biti sram. Ionako mu ugovor ističe brzo pa ću još razmisliti hoću li mu dati otkaz odmah ili pričekati još nekoliko tjedana -kazao je Marijanović očito nesvjestan da je u više segmenata prekršio Zakon o radu.
Cijeli članak pročitajte ovdje.