– Te večeri, kao i svake druge, supruga i ja sjedili smo i gledali TV. Na programu je upravo počeo RTL Direkt. Šprajc je, kao i obično, imao smiješnu najavu koja nas je zainteresirala. Radilo se o reklami “Počeši s razlogom”. Reklama nam je bila komična, ali meni nešto nije dalo mira. Prije spavanja krenuo sam na tuširanje i obavio samopregled. Napipao sam kvržicu i više mi nije bilo smiješno. Odmah sljedeće jutro otišao sam kod urologa koji za mene nije imao dobre vijesti, ispovijest je Šibenčanina Ivana Vučenovića koji je tijekom kampanje ‘Počeši s razlogom’ otkrio da ima rak testisa, piše 24 sata.
– Dijagnosticiran mi je rak testisa. Taj dan je bio najgori dan u mom životu. Doktor mi je nakon operacije rekao da sam se provukao kroz ušicu igle. Ipak, došao sam na vrijeme i sad sam dobro. Bilo je to teško razdoblje u mom životu, ali ja sam se počešao i spasio. Za kraj bih svim muškarcima želio poručiti da naprave samopregled i, ako nešto ne daj Bože napipaju, nikako ne odgađaju odlazak doktoru jer bi im to moglo spasiti život, poručuje 35-godišnji Šibenčanin.
– Svake godine imamo oko 190 novotkrivenih slučajeva raka testisa koji se najčešće pojavljuje kod muškaraca između 18. i 35. godina, a ako se otkrije u ranoj fazi, što i jest cilj ove kampanje, izlječiv je u 95 posto slučajeva, kazala je za 24 sata onkologinja dr. sc. Marija Gamulin, voditeljica odjela za urogenitalne tumore, Zavoda za internističku onkologiju te voditeljica Referentnog centra Ministarstva zdravlja za liječenje tumora testisa.