Vodovod je svojim korisnicima omogućio primanje računa za vodu u elektroničkom obliku, putem servisa ePošta Hrvatske Pošte. Tako na brz i efikasan način, bez upotrebe papira mogu primati račune uslugom koja je potpuno besplatna.
Za ePoštu se možete prijaviti na dva načina – registracijom na internetskoj stranici ili
dostavom ispunjenog Zahtjeva za korištenjem servisa ePošta osobno u bilo koji poštanski ured.
Putem e-mail poruke dobijete korisničko ime, a klikom na poveznicu za aktivaciju, na svoj mobilni telefon inicijalnu lozinku za pristup svom elektroničkom poštanskom sandučiću (eBox) u ePošti.
Zahvaljući ePošti omogućeno je primanje dokumenata u elektroničkom obliku, plaćanje računa karticama svih banaka, slanje pisma u elektroničkom obliku na ispis, kuvertiranje i uručenje primatelju, slanje prigodnih pisama na uručenje u fizičkom obliku, slanje brzojava putem mobilne aplikacije, korisničkim imenom i zaporkom ePošte možete pristupiti i sustavu e-Građani.
Račun za vodu dobit ćete tako da u svom eBox-u odaberete Financijske usluge, pa Izdavatelje, a između njih Vodovod i odvodnju Šibenik. Obrazac koji se tamo nalazi treba popuniti i prijaviti uslugu, nakon čega račune za vodu primate isključivo u svoj eBox. Računi se dostavljaju periodički, kao i kod klasične dostave, ali isključivo u elektroničkom obliku.
Više saznajte na stranici ePošta ili putem korisničke podrška na broj 072 500 501.