U Šibeniku je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Šibensko-kninske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovala je direktorica TZ Šibensko-kninske županije Željana Šikić te 17 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
– Što se tiče nautičkog turizma skoro smo na razini 2019. godine, a u odnosu na prošlu godinu bilježimo porast od 84 posto u noćenjima. Što je ujedno i iznad prosjeka Hrvatske. Iznad prosjeka Hrvatske smo i općenito što tiče noćenja pa smo negdje na 330 tisuća dolazaka što je dva milijuna i 300 noćenja što je 50 posto više u dolascima i 40 posto u noćenjima. Nadamo se da će te brojke makar ostati takve ako ne i porasti – kazala je Šikić.
Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako u zemlji trenutno boravi gotovo milijun turista, od čega je više od 850.000 inozemnih gostiju, dok u Šibensko-kninskoj županiji trenutno boravi oko 75.000 gostiju. Kako je rekao, nalazimo se u samoj špici turističke sezone, najave za kolovoz pa i rujan su vrlo dobre, ali će daljnji tijekovi i rezultati ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji.
– U dosadašnjem dijelu godine u Hrvatskoj je ostvareno 40 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje lani, dok smo u dosadašnjem dijelu srpnja ostvarili oko 34 posto više noćenja u odnosu na isto razdoblje prošlogodišnjeg srpnja. Trendovi su vrlo dobri, naša je zemlja na mnogim tržištima pozicionirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija, proveli smo ključne marketinške i PR aktivnosti te je sada na svima nama da epidemiološku situaciju održimo povoljnom te tako osiguramo nesmetano odvijanje turističkog prometa u narednim tjednima – poručio je direktor Staničić.
Direktorica TZ Šibensko-kninske županije Željana Šikić je u sklopu koordinacijskog sastanka predstavila novi Brandbook Šibensko-kninske županije koji, između ostalog, sadrži strategiju brendiranja i vizualne identitete.
– Taj je dokument rezultat izvrsne suradnje unutar sustava turističkih zajednica s područja županije. Jasna vizija i strategija promocije ključna je u daljnjem pozicioniranju naše županije kao atraktivne i kvalitetne destinacije – naglasila je Šikić.