Dolaskom prvih gostiju proteklog tjedna na otoku Obonjanu započela je ljetna sezona koja bi prema aktualnim pokazateljima trebala biti i više nego uspješna. Uz proširenje ležajeva na gotovo 800, trenutno stanje rezervacija pokazuje kako se otok profilira u idealnu destinaciju posjetitelja iz cijelog svijeta, ali i međunarodnih korporacija koje tamo pronalaze idealan lokalitet za održavanje team buildinga i korporativnih događanja.
– Aktualni prodajni rezultati govore kako je pred nama vrlo uspješna turistička sezona tijekom koje će otok, ali i grad Šibenik posjetiti iznimno velik broj posjetitelja iz cijelog svijeta. Trenutno su u sklopu rezervacijskog sustava zabilježene rezervacije iz preko 40 zemalja svijeta, a predvode ih gosti iz Velike Britanije, Švedske, Sjedinjenih američkih država, zemalja Beneluksa, Njemačke, Austrije i Italije, govori Kristijan Gržetić iz konzultantske tvrtke NPR.
Svoj je dolazak od kraja svibnja, krajem rujna te početkom listopada najavilo nekoliko renomiranih tvrtki iz Švedske, Velike Britanije, Izraela, Slovenije i Hrvatske.
– U sklopu otoka, gosti će ove sezone uživati u bogatoj ponudi programa po mjeri, baziranih na wellbeing konceptu, uz nastupe svjetski poznatih glazbenih izvođača, tematskih radionica, kulturnih događanja, seminara joge i meditacije, proširene bogate gastronomska ponude, dodaje Gržetić.
U odnosu na proteklu sezonu, unaprijeđen je i u potpunosti dovršen multimedijalni centar predviđen za održavanje tematskih predavanja, seminara, kulturnih događanja i raznih projekcija. U rad su puštene nove jedinice gastronomske ponude te sportski sadržaji.