Objedinjeni hitni bolnički prijem Opće bolnice Šibensko – kninske županije danas slavi svoju 9. godišnjicu postojanja, a taj je odjel jedinstveno ulazno mjesto u bolnici za sve hitne pacijente, izuzev hitnih pedijatrijskih, ginekoloških i psihijatrijskih pacijenata, te osigurava dostupnost hitne medicinske skrbi 24 sata dnevno sedam dana u tjednu.
Od osnutka, 27. veljače 2014. godine povećava se broj pacijenta OHBP-a pa tako danas dnevno, kroz OHBP, prođe od 100 do 150 pacijenata, a taj broj ljeti nerijetko premašuje i 200 pacijenata. Prošle godine obrađeno je 35.554 pacijenata, od kojih čak 27.076 nije bilo hitno.
Iz Ravnateljstva Opće bolnice Šibensko-kninske županije podsjećaju da je Objedinjeni hitni bolnički prijam (OHBP) mjesto na kojem se zbrinjavaju i obrađuju akutno bolesni ili ozlijeđeni pacijenti koji zahtijevaju neodgodivu medicinsku pomoć. Svaki pacijent dolaskom na OHBP prolazi strukturirani proces trijaže kojim se određuje kategorija hitnosti, ovisno o ozljedi ili tegobama. Procjenu stupnja hitnosti i dodjelu odgovarajuće trijažne kategorije obavljaju posebno educirane medicinske sestre/tehničari. Većina država u svijetu, pa tako i Republika Hrvatska, koristi Australsko-azijsku trijažnu ljestvicu, koja ima 5 kategorija hitnosti i kojom se određuje maksimalno sigurno vrijeme čekanja na početak pregleda liječnika i medicinske obrade pacijenta, što može biti od 0 – 120 min. U OHBP-u se provode diferencijalno – dijagnostički i terapijski postupci, te pregledi određenih specijalista. Nakon obrade i uspostavljene dijagnoze, pacijent se hospitalizira ili otpušta kući uz daljnje preporuke. Opsežno poznavanje hitnih stanja, organizacija vremena i prostora u kojemu se provodi zbrinjavanje pacijenata su nužni za kvalitetnu evaluaciju i raspodjelu pacijenata u hitnom prijemu. Uska suradnja između medicinskih sestara i tehničara te liječnika koji rade na hitnom prijemu od iznimne je važnosti za krajnji ishod akutnih stanja u bolesnika na hitnom prijemu. Kvalitetnu trijažnu medicinsku sestru ne čini samo poznavanje stanja s kojima su pacijenti došli nego i odlične komunikacijske vještine, sklonost timskom radu, profesionalnost, te spremnost na edukaciju i cjeloživotno učenje.